ایسر پیکربندی دقیق مدل جدید Nitro V، از جمله رم و فضای ذخیره‌سازی آن را فاش نکرد؛ اما اعلام کرد که این لپ تاپ شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5-5600 و حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD با پشتیبانی از PCIe Gen 4 است.

لپ تاپ ایسر مجهز به گرافیک انویدیا جی فورس 4060 با پشتیبانی از فناوری DLSS 3.5 و همچنین قابلیت صدای فراگیر DTS خواهد بود.

گزینه‌های نمایشگر این لپ‌تاپ شامل دو نمایشگر با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ (نسبت ۱۶:۱۰) و گزینه‌ای با وضوح بالاتر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ است که نرخ تازه‌سازی هر دو نمایشگر به ۱۶۵ هرتز می‌رسد.

وب‌کم لپ‌تاپ Nirto V به Acer Purified View و Acer Purified Voice 2.0 مجهز شده است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند و کیفیت صدای وب‌کم با سه میکروفون و فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی بهبود یافته است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر به درگاه استاندارد USB4، دو درگاه USB3 (با پشتیبانی از شارژ)، یک درگاه HDMI و یک کارت‌خوان microSD مجهز است. این دستگاه همچنین از وای فای 6E پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی اینتلی Nitro V بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ دلار قیمت دارد؛ درحالی که قیمت لپ تاپ جدید ایسر (نسخه‌ی Ryzen 8040) بیش از ۹۹۹٫۹۹۹ دلار است و در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. لپ‌تاپ ایسر به همراه یک ماه Xbox Game Pass ارائه می‌شود.