رندر مفهومی جدیدی از سری هواوی میت ۶۰ فاش شده که موجی از هیجان درمورد گوشی پرچم‌دار بعدی غول فناوری چینی را ایجاد می‌کند. دو مورد از این رندرها درواقع براساس خلاصه‌ای از اطلاعاتی که تاکنون درمورد گوشی مذکور فاش‌شده، طراحی شده‌اند.

طراحی قرصی‌شکل دوربین سلفی

هواوی میت ۶۰ به نمایشگری مجهز خواهد شد که از هر چهارطرف، خمیده است و در بالای آن، ناحیه‌ای قرصی‌شکل شبیه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو به‌چشم می‌خورد. برند چینی تاکنون از این نوع صفحه نمایش در هیچ محصول دیگری استفاده نکرده و احتمال دارد هواوی میت ۶۰ برخلاف پرچمداران اپل از بریدگی باریک‌تر بهره ببرند. گفتنی‌ است این ناحیه درواقع دوربین سلفی و حسگر تشخیص‌ عمق سه‌بعدی را در خود جای خواهد داد.

هواوی میت ۶۰ از سیستم دوربین پشتی دایره‌ای شکل بهره خواهد برد که از قاب آن بیرون‌زدگی دارد. طبق شایعات و رندرهایی که تاکنون دردسترس قرار گرفته، طراحی دوربین پشتی این دستگاه احتمالاً شباهت زیادی به میت ۴۰ خواهد داشت و البته به دوربین‌های بزرگ‌تر مجهز خواهد شد.

سایر ویژگی‌ها

با دقت به رندر مفهومی میت ۶۰ قاب پشتی این گوشی احتمالاً از طراحی دورنگ بهره خواهد برد که شاید هر بخش جنس متفاوتی داشته باشد. البته رنگ‌بندی و جنس این قاب‌ها با توجه به مدل دستگاه می‌تواند متفاوت باشد.

از دیگر قابلیت‌های موردانتظار میت ۶۰ هواوی می‌توان به پشتیبانی از 5G، دوربین اصلی قدرتمندتر و دوربین پریسکوپی اشاره کرد.