تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مدل گوشی Notting phone 3 منتشر نشده است، اما کارل پی با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس، از تغییرات این گوشی ایده داد. با بررسی تصاویر می توانید متوجه شوید که Notting Phone 3 احتمالا دارای دکمه جدیدی شبیه به دکمه اکشن آیفون خواهد بود.

دکمه کوچک جدید در Notting Phone 3 احتمالاً عملکردی مشابه دکمه اکشن آیفون 15 پرو و ​​نوار لغزنده بی صدا در تلفن OnePlus دارد. با بررسی دقیق تر، می توانید متوجه شوید که دکمه های پاور و ولوم بالاتر از مدل های قبلی قرار گرفته اند.

تصویر منتسب به Note Phone 3; به لبه سمت راست دستگاه توجه کنید

کارل پی

به نظر می رسد فریم Notting Phone 3 از فلز ساخته شده است. محل قرارگیری دوربین سلفی مانند یک سوراخ در صفحه نمایش تعبیه شده است و حاشیه های اطراف صفحه نمایش بسیار کم است. گفته می شود نوکیا 3 از پردازنده قدرتمند نسل سوم اسنپدراگون 8s استفاده می کند.

تصویر منتشر شده پانل تنظیمات سریع و پانل اعلان های رابط کاربری Nothing OS را بازطراحی شده نشان می دهد. انتظار می رود این رابط کاربری که Nothing OS 3 نام دارد تا قبل از پایان سال 2024 عرضه شود.

نوتینگ معمولاً در پایان ماه جولای از گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود امسال نیز با Notting Phone 3 به‌عنوان جدیدترین محصول پرچم‌دار خود، همین روند را دنبال کند.