پالمر لاکی یکی از بنیانگذاران Oculus نظرات جالبی در مورد Vision Pro اپل ارائه کرد. او در مصاحبه اخیر خود از هدست واقعیت ترکیبی 3500 دلاری غول فناوری کوپرتینویی به شدت صحبت کرد و تأثیر این محصول بر آینده واقعیت مجازی را توضیح داد.

پالمر لاکی او می گوید باتری خارجی Vision Pro چیزی است که او قصد دارد به محصولات Aquiolsa اضافه کند.

خوش شانس وی در بخشی دیگر از توضیحات خود گفت: تصمیم اپل برای استفاده از باتری خارجی در ویژن پرو کاملاً صحیح است و من یکی از حامیان این طرح در آکویلوس بودم، اما متاسفانه تصمیم مذکور در محصولات این شرکت بوده و در نتیجه تمامی قطعات و باتری های هدست واقعیت مجازی Aquilus در قسمت جلوی این محصولات نصب شده است.

به گزارش 9to5mac، بنیانگذار Aquilus ابراز نگرانی کرد که اپل ممکن است از باتری داخلی برای زیباتر کردن هدست واقعیت مجازی خود استفاده کند، زیرا معتقد است استفاده از چنین راه حلی ارزش افزودن بر وزن دستگاه را ندارد.

به لحاظ خوش شانساپل برای ویژن پرو قیمت مناسبی گذاشته است زیرا این دستگاه بسیار باکیفیت است و می تواند سرنوشت فناوری واقعیت مجازی را تعیین کند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: «من فکر می‌کردم اپل قرار است وارد بازار محصولات واقعیت مجازی ارزان‌قیمت شود و فکر می‌کردم این یک اشتباه بود، اما شرکت کوپرتینویی سرانجام همان رویکردی را اتخاذ کرد که من امیدوار بودم. ; درست مانند رویکردی که آکیولز در سال‌های اولیه‌اش اتخاذ کرد.

با این حال، فیس بوک Aquilus را خریداری کرد و حتی نام خود را به Meta تغییر داد تا بیشتر بر روی پلتفرم های واقعیت مجازی تمرکز کند. به لحاظ خوش شانسرویکرد فعلی اپل به این بازار رقابت را جذاب تر خواهد کرد.