ما بالاخره تاریخ رونمایی گوشی تاشو OnePlus Open را کشف کردیم. پس از افشای اطلاعات و شایعات بی‌شماری طی چندین ماه، رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، کیندر لیو، تاریخ رونمایی اولین گوشی تاشو شرکت را در مصاحبه‌ای اختصاصی با The Verge اعلام کرد.

همانطور که شایعه شده، OnePlus Open اواخر این ماه، به طور خاص هفته آینده، رونمایی خواهد شد. اوایل امروز، OPPO، شرکت خواهر وان پلاس نیز فاش کرد که در 19 اکتبر از گوشی‌های تاشو سری Find N3 رونمایی خواهد کرد. کیندر لیو، رئیس OnePlus فاش کرد که اوپن را در 19 اکتبر معرفی خواهد کرد. رویداد رونمایی قرار است در بمبئی طی ساعت 7:30 بعدازظهر به وقت هند برگزار شود. مدیر اجرایی می‌گوید که محصول آینده «تجربه تاشو را به سطح جدیدی خواهد رساند» او افزود که وان پلاس دو سال را صرف تحقیق و توسعه نمونه‌های اولیه کرده، اما به دلیل موانع فنی، عرضه به تعویق افتاد.

علاوه بر این، وان پلاس Open مشابه Find N3 است که قرار است همان روز در سنگاپور معرفی شود. این بدان دلیل است که ابزارهای تاشو Find N به سبک کتاب OPPO به بازار چین محدود شده است. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه نیز نگاهی اجمالی به OnePlus Open می دهد. وجود یک نوار لغزنده هشدار سه مرحله ای به همراه یک فرم فاکتور جعبه ای را تایید می کند. از فریم دستگاه به نظر می رسد که گوشی تاشو با رنگ سبز عرضه خواهد شد. لیو همچنین در این مصاحبه اضافه کرد که OnePlus می خواهد یک تجربه تاشو پرچمدار همه جانبه را بدون هیچ گونه مصالحه ای ارائه دهد.

وان پلاس اوپن در نزدیکی

در دیگر خبرها OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، OnePlus 12 در ماه های آینده است. انتظار می رود این گوشی جدید با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه شود. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه وان پلاس ممکن است در حال توسعه یک ساعت هوشمند پرچمدار جدید به نام OnePlus Watch 2 باشد.

مکس جامبور، افشاگر صنعت، اخیراً در توییتی به ساعت هوشمند آینده این برند اشاره کرده است. افشاکننده ادعا می کند که وان پلاس Watch 2 مانند مدل قبلی خود دارای طراحی دایره‌ای خواهد بود و در سال 2024 عرضه خواهد شد. در حالی که هنوز تایید نشده که OnePlus چه سیستم عاملی را انتخاب خواهد کرد، شایعات می گویند که این ساعت مبتنی بر WearOS است.

شاید بسیاری از شما ساعت اولیه OnePlus را که در سال 2021 عرضه شد به یاد بیاورید. جامعه فناوری در زمان عرضه آن از شور و شوق زیادی برخوردار بود، با این حال، هنگامی که مردم متوجه شدند که OnePlus Watch چیزی بیش از یک بند هوشمند  بوده، چندان برایشان جذاب نبود.

این ساعت به قدری ضعیف فروخته می شد که برند مجبور شد آن را در سال 2022 متوقف کند. با این سابقه، انتخاب عاقلانه ای خواهد بود که سیستم عامل مبتنی بر WearOS را در خود جای دهد. کاربران همچنین امیدوارند که Oppo در این زمینه کمکی داشته باشد زیرا ساعت‌های هوشمند آن‌ها به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شوند. اگر این برند با Wear OS همراه شود، احتمالاً جدیدترین مدل WearOS 4 خواهد بود که در ماه می رونمایی شد و در حال حاضر برای ساعت‌های هوشمند پیکسل 2 و سامسونگ در نظر گرفته شده است. سیستم عامل جدید دارای مجموعه ای از ویژگی های جذاب مانند بک گراند پویا، کاشی ها، صفحه نمایش اسپلش و غیره است.

در اخباری مرتبط شرکت وان پلاس به تازگی رسما گوشی Ace 2 Pro را در چین معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، جانشین Ace Pro سال 2022 بوده و نسخه پرو گوشی آیس 2 اوایل سال 2023 به حساب می آید. این محصول یک گوشی هوشمند عملکرد محور بوده که بیشتر جوانان و گیمرها را هدف قرار داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید