به گفته یک منبع موثق، گوشی پرچمدار وان پلاس 12 قرار است داخل باشد دسامبر در سال 2023 (نوامبر/دسامبر) وارد بازار چین شوید.

“Max Jambor” منبع قابل اعتماد فناوری، در توییتر خود اعلام شده است که وان پلاس گوشی پرچمدار جدید خود را در ماه دسامبر وارد بازار چین خواهد کرد. با این حال نمی توان گفت که وان پلاس 12 در همان ماه وارد بازارهای جهانی می شود و کاربران در سراسر جهان ممکن است سه ماهه اول 2024 شاهد عرضه این دستگاه باشید.

مشخصات احتمالی OnePlus 12

تاکنون در گزارش های مختلفی به مشخصات وان پلاس 12 اشاره شده است. بر اساس این گزارش ها، انتظار می رود این دستگاه از فناوری شارژ سریع سیمی 150 واتی و فناوری شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند. همچنین این دستگاه به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش OLED 2K با حاشیه های نازک و طراحی متعادل با بریدگی دوربین سلفی در مرکز است.

اخیرا رندرهایی از OnePlus 12 منتشر شده است که نشان می دهد طراحی این دستگاه بسیار شبیه به مدل قبلی خود است و تنها با اندکی تغییرات جزئی. البته تغییر مهمی که این رندرها به آن اشاره می کنند استفاده از دوربین پریسکوپ است.

پرچمدار جدید OnePlus احتمالاً دارای چیپست جدیدی نیز خواهد بود اسنپدراگون 8 نسل 3 در 2 نوامبر ارائه خواهد شد. با وجود این چیپست، OnePlus 12 از نظر عملکرد و بهره وری انرژی پتانسیل خوبی خواهد داشت و می تواند از نمایشگر بهبود یافته و سنسور عکاسی جدید بهره مند شود. با نزدیک شدن به عرضه رسمی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد OnePlus 12 ظاهر شود.

علاوه بر OnePlus 12، این شرکت همچنین در حال کار بر روی اولین تلفن تاشو خود است که احتمالا OnePlus Open نام دارد. ظاهرا این دستگاه در ماه آگوست در آمریکا معرفی خواهد شد.