موتورولا قصد دارد سری گوشی های تاشو Flip Razer 50 را به زودی عرضه کند و تاریخ دقیق عرضه هم اکنون تعیین شده است و در ماه ژوئن خواهد بود.

موتورولا سرانجام تاریخ عرضه رسمی سری razr 50 را اعلام کرد که انتظار می رود سری razr 50 شامل دو گوشی مختلف تاشو باشد: razr 50 و razr 50 Ultra.

جزئیات زیادی در مورد سری razr 50 منتشر شده است. مشخصات و تصاویر رندر این گوشی ها به صورت آنلاین موجود است در پست موتورولا در Weibo، این شرکت به طور مستقیم به سری Razr 50 اشاره ای نکرد، اما آنها به طور رسمی در Weibo اعلام کردند که “سری razr 2024” در ژوئن 2025 رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد این دستگاه ها razr 50 و razr 50 خواهند بود. فوق العاده.

پیش از این، موتورولا Razr 50 با چیپست مدیاتک Dimensity 7300X در Geekbench ظاهر شد. این گوشی همچنین با 8 گیگابایت رم عرضه می شود و با اندروید 14 عرضه می شود. Razr 50 همچنین دارای شارژ سریع 33 واتی و ظرفیت باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است. از دیگر مشخصات فاش شده این گوشی تاشو می توان به صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی POLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، صفحه نمایش ثانویه OLED 3.6 اینچی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

از سوی دیگر، Razr 50 Ultra با چیپست بسیار قدرتمندتر Snapdragon 8s Gen 3 عرضه می شود و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. تنها نقطه ضعف مدل اولترا نسبت به مدل معمولی ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. این می تواند به این دلیل باشد که موتورولا قصد دارد یک دستگاه تاشو پرچمدار جمع و جور تولید کند. انتظار می رود موتورولا Razr 50 Ultra از طراحی شیک تری نسبت به مدل قبلی خود یعنی Razr 40 Ultra برخوردار باشد.

Motorola Razr 50 در نزدیکی

پس از تایید تاریخ راه اندازی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر رویداد راه اندازی باشید. این گوشی ها برای اولین بار در 25 ژوئن در چین رونمایی خواهند شد.

در اخبار دیگر، موتورولا به زودی از سری گوشی های تاشو Razer 50 خود رونمایی خواهد کرد و اکنون جزئیاتی در مورد سرعت شارژ مدل Ultra به بیرون درز کرده است.

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه دور جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو است. سری جدید موتورولا RAZR به زودی در قالب RAZR 50 و RAZR 50 Ultra معرفی می شود. اولی اخیراً گواهی TENAA را در چین دریافت کرده است. موتورولا RAZR 50 Ultra در چین نیز گواهینامه دریافت کرده است، اما این بار گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

موتورولا RAZR 50 Ultra همچنین گواهی اجباری از چین (3C) دریافت کرد که پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی را تأیید می کرد. این بدان معناست که Razer 50 Ultra نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء خوبی خواهد داشت. RAZR 40 Ultra سال گذشته فقط از شارژ 30 واتی پشتیبانی می کرد. از این رو، مدل آینده بیش از دو برابر سرعت شارژ نسل قبلی خود را ارائه می دهد. این همچنین یک نقطه عطف مهم برای موتورولا است، که غبار روی سامسونگ و شارژ 25 واتی آن است که معمولاً توسط سری Z Fold و Z Flip ارائه می شود.

این گواهی به غیر از سرعت شارژ، جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند تاشو ارائه نمی دهد. طبق اطلاعاتی که قبلا فاش شده بود، Motorola Razr 50 Ultra دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی تاشو با وضوح FullHD+ و نرخ به روز رسانی 165 هرتز است. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 4 اینچی P-OLED، دو دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. آخرین اما نه کم اهمیت، باید دارای IPX8 مقاومت در برابر آب باشد.

گفته می شود RAZR 50 Ultra از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. شایعه شده است که این گوشی در ماه آینده همراه با نسخه barebones عرضه خواهد شد. آنها احتمالاً در آمریکای شمالی Razr و Razr+ نام خواهند داشت.

منبع

به این پست امتیاز دهید