با پیشرفت فناوری AI، تغییر صدا با هوش مصنوعی حالا بسیار ساده‌تر از گذشته است. دیگر مثل گذشته به سخت‌افزار بسیار حرفه‌ای و نمونه صداهای زیاد نیاز نیست. شما می‌توانید با AI صدای هر شخصی را تقلید کنید. آن هم بدون اینکه نیاز به زحمت زیادی باشد. با توجه به ازدیاد ابزار هوش مصنوعی برای تغییر زیاد، انتخاب بهترین ابزار ممکن است کمی دشوار باشد. به همین سبب ما در این مقاله 4 تا از بهترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی را به شما معرفی کرده‌ایم.

بهترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی چیست؟

پیش از پیشرفت هوش مصنوعی، بسیاری از افراد از سخت‌افزارهای حرفه‌ای برای تغییر صدای خود استفاده می‌کردند. اما استفاده از چنین روش‌هایی معایب زیادی دارد. خوشبختانه به کمک AI شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده صدای خود را تغییر دهید.

بهترین ابزار AI تغییر صدا باید با چند سیستم عامل از جمله ویندوز، اندروید، مک و iOS هم‌خوانی داشته باشد. علاوه بر این، چنین ابزاری باید طیف وسیعی از فیلترها را در اختیار شما قرار دهد و از پلتفرم‌های متعددی مثل Twitch و Discord پشتیبانی کند. MagicMic یکی از ابزار AI است که تمام این ویژگی‌ها را دارد.

به کمک تغییر صدا با هوش مصنوعی چه می‌توان کرد؟

شما به کمک ابزار تغییر صدای AI می‌توانید فعالیت‌های زیادی را انجام دهید. برای مثال می‌توانید با دوستان خود شوخی کرده و آن‌ها را متقاعد کنید که در حال صحبت با شخص دیگری هستند. به لطف این ابزار تولید صدا برای تبلیغات و افزایش کیفیت پادکست‌ها هم به کار آسانی تبدیل شده است. علاوه بر این‌ها، تغییر صدا با کمک هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهد تا خروجی دلخواه خود را از یک صدای ضبط‌شده بگیرید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

بهترین ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی

حالا که متوجه شده‌اید که ابزار تغییر صدا با AI چیست و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشید، در ادامه به شما برخی از بهترین ابزار موجود برای انجام این کار را معرفی می‌کنیم.

1. MagicMic AI Voice Changer

تکنولوژی هوش مصنوعی میلیون‌ها نفر را شیفته خود کرده است. محبوبیت ابزار تغییر صدای AI هم نشان می‌دهد که مردم به هر دلیلی به تغییر صدا و استفاده از صدای شخصیت‌های دیگر علاقه‌مند هستند. MagicMic یک ابزار “تغییر صدا با هوش مصنوعی” فوق‌العاده است که به شما اجازه می‌دهد تا فیلترهای صوتی بی‌نقصی را خلق کنید.

فناوری هوش مصنوعی MagicMic به شما اجازه می‌دهد تا صدای خود را به یک ربات یا جنسیت مخالف هم تغییر دهید. انواعی از فیلترهای مختلف هم برای هر کدام از شاخه‌های صوتی آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، می‌توانید از MagicMic در پلتفرم‌های چت آنلاین و استریم محبوب خود استفاده کنید.

2. VoiceMod

اگر در کار تولید محتوا یا عاشق بازی‌های ویدیویی هستید و به دنبال یک ابزار AI برای تغییر صدا می‌گردید، VoiceMod یکی از بهترین گزینه‌هاست. VoiceMod به لطف ویژگی‌های زیاد خود به شما اجازه می‌دهد تا صداها و هویت‌های بسیار منحصر به فردی را خلق کنید.

VoiceMod یک ابزار تغییر صدای فوق‌العاده است و شما می‌توان همزمان با صحبت کردن صدای خود را تغییر دهید. این برنامه تقریبا به صورت هفتگی آپدیت می‌شود و فناوری‌های پیشرفته و رابط کاربری بسیار دلچسبی دارد. شما با VoiceMod می‌توانید در هر زمان و مکانی صدای خود را به آسانی تغییر دهید.

3. Voice AI

نصب یک برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی ممکن است زمان زیادی را بطلبد و فضای سیستم شما را اشغال کند. خوشبختانه برای کسانی که به دنبال یک ابزار آنلاین برای تغییر صدا هستند هم گزینه‌ای وجود دارد. آن گزینه هم سر زدن به وبسایت رسمی Voice AI است.

علاوه بر قرار گرفتن در میان بهترین ابزار تغییر صدای هوش مصنوعی، Voice AI به شما اجازه می‌دهد تا صدای خودتان را تبدیل به صدای هر شخصیت معروفی کرده و از آن خروجی بگیرید. مجموعه‌ای از 15 میلیون سخنگوی منحصر به فرد برای طراحی هوش مصنوعی Voice AI به کار گرفته شده است.

4. VoxBox

اگر قصد استفاده از صدا را دارید، اما نمی‌خواهید از میکروفون خود استفاده کنید، می‌توانید از یک ابزار هوش مصنوعی نوشتار به گفتار (Text to Speech) استفاده کنید.

VoxBox یک تولیدکننده صدای هوش مصنوعی قدرتمند با توانایی تبدیل نوشتار به گفتار برای کاربران PC است. شما می‌توانید نوشتار را در بیش از 77 زبان با بیش از 3200 شخصیت به گفتار تبدیل کنید. برای استفاده از این برنامه هم نیازی به هیچ میکروفون یا ابزار ضبط صدایی هم نیست.

جمع‌بندی

شما می‌توانید با استفاده از چهار ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی معرفی شده در این پست، تجربه تولید محتوای خود را به سطح جدیدی برسانید. علاوه بر در دسترس بودن صدها افکت صوتی و فیلتر متفاوت، این ابزار رابط کاربری ساده‌ای داشته و روی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس هستند.