آیا تا به حال خواسته اید گوشی و کیف خود را در یک لوازم جانبی شیک و کاربردی ترکیب کنید؟ خوب، Honor شما را با تلفن کانسپت جدید V Purse پوشش داده است. این مانند تلاقی بین یک تلفن تاشو و یک کیف دوشی است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پیچیده است که تسمه ها و زنجیرهای قابل تعویض را به سمت بیرون جمع می کند تا بتوانید ظاهر آن را شخصی سازی کنید. آنر V Purse را راهی برای دیده شدن وسایل الکترونیکی به عنوان لوازم جانبی مد روز می‌داند که «فرصت‌های نامحدودی برای ابراز وجود ارائه می‌دهد».

گفته می شود، این هنوز یک تلفن مفهومی است تا یک کیف کاربردی. شما نمی توانید اقلامی را در داخل آن ذخیره کنید، اما مطمئنا، می توانید آن را مانند یک کیف پول با استفاده از بندهای زنجیره ای جدا شونده همراه داشته باشید. از آنجایی که دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون است، برای تکمیل آن Honor گزینه انتخاب والپیپرهای تعاملی و قابل تعویض را ارائه می دهد، بنابراین می توانید آنها را مطابق با لباس خود تغییر دهید.

آنر والپیپرهای مختلفی را برای V Purse به نمایش گذاشته است، از جمله والپیپر خزدار که به لمس شما پاسخ می دهد و در سراسر صفحه حرکت می کند و حس نوازش گربه را القا می کند. والپیپر دیگر یک دستبند “فیژیتال” با جذابیت هایی است که در واقع عناصر تعاملی هستند. به عنوان مثال، با لمس جذابیت دوربین، برنامه دوربین باز می شود، در حالی که با لمس جذابیت نوت موسیقی، پخش کننده موسیقی باز می شود. فراموش نکنید، صفحه نمایش همیشه روشن است.

Honor می گوید با استعدادهای برتر برای طراحی سبک های AOD گوشی V Purse کار کرده است، از جمله مدیر طراحی لباس مردانه Burberry برام ون دیپن، هنرمند معاصر Yunuene Esparza، رئیس آکادمی هنر چین بین المللی کالج Yuan Youmin، و هنرمند بین رشته ای Xiao Hui Wang. این برند همچنین قصد دارد پلتفرم را برای طراحی های AOD باز کند، بنابراین توسعه دهندگان و طراحان در سراسر جهان می توانند ظاهری سفارشی ایجاد کنند.

آنر علاوه بر طراحی شیک، V Purse را دوست‌دار محیط زیست نیز کرده است. آنها از مواد پایدار مانند چرم گیاهی برای بند استفاده کرده اند. همچنین بسیار باریک بوده و تنها 9 میلی متر ضخامت دارد که حتی از آخرین نسخه تاشو این شرکت یعنی Magic V2 نیز باریک تر است. با این وجود، شرکت هنوز جزئیات زیادی در مورد سخت افزار V Purse منتشر نکرده است، زیرا هنوز در تولید انبوه قرار نگرفت. با این حال، آنها فاش کردند که لولای ساخته اند که می تواند تا 400000 تا شدن را تحمل کند.

در اخباری مرتبط برند چینی گوشی های هوشمند Honor با عرضه گوشی جدیدی به نام Honor Play 40S از سری Honor Play 40 این سری مدل را گسترش داده است. این سری در حال حاضر شامل دو مدل Honor Play 40 5G و Honor Play 40C 5G می شود و اکنون مدل سوم به خانواده آن افزوده شد.

این گوشی هوشمند 8.35 میلی متر ضخامت و 188 گرم وزن دارد. دستگاه دارای صفحه نمایش ال سی دی 6.56 اینچی بوده که وضوح HD+ (1612x720p) و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. در قسمت جلو دستگاه طراحی ناچ شامل نمایشگر شده و از دوربین سلفی در این بخش برخوردار است.

این گوشی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 480+ است که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. محصول جدید آنر دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. دوربین عقب می تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری داشته باشد و یک باتری 5200 میلی آمپرساعتی هم دارد.

در بخش دیگر باید به سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MagicOS 7.1 اشاره کنیم. این گوشی قابلیت های دیگری چون محافظت از چشم طبیعی مانند نور، صدای Hi-Res، بازگشایی چهره، اسکنر اثر انگشت، بلوتوث 5.1، وای فای، جک 3.5 میلی متری صدا و از دست دادن یادآوری ضد تقلب هشدار دارد.

گوشی هوشمند آنر Play 40S در دو رنگ مشکی نیمه شب و سبز موجود است. قیمت آن در بازار چین به 999 یوان می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید