لنوو از جدیدترین نوآوری خود با نام پروژکتور هوشمند Xiaoxin 365 رونمایی کرد. پروژکتور قابل حمل به گونه ای طراحی شده که تجربه تماشای شما را متحول کند و فناوری پیشرفته را با ویژگی های کاربر محور ترکیب می کند که به نوعی تعریف دوباره عملکرد یک پروژکتور است.

پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 به روشنایی 450CVIA، معادل 1500 لومن قدرتمند ANSI مجهز شده است، به این معنی که خروجی تصویر با وضوح خیره کننده ای حتی در محیط‌های با نور خوب می درخشد. این دستگاه دارای وضوح 1080P و سازگاری با هر دو رزولوشن 4K و 8K است. همچنین از فناوری رمزگشایی با پویایی بالا HDR 10 پشتیبانی می کند.

پروژکتور قابل حمل توسط موتور کیفیت تصویر Hi-Imprex VI AI انرژی گرفته که باعث بهبود بهینه تصویر می شود. همچنین دارای ویژگی هایی مانند کنترل خودکار نور صفحه نمایش و تشخیص رنگ است که با محتوای شما سازگاری دارد و کیفیت بصری مطلوب را در هر سناریو ارائه می دهد. علاوه بر این، حالت نور آبی کم در سطح سخت افزار از چشمان شما مراقبت می‌کند و فشار را در طول جلسات تماشای طولانی کاهش می دهد.

علاوه بر این، Xiaoxin 365 دارای یک تراشه رمزگشایی 4K با عملکرد بالا HiSilicon Hi-V560 است. این پردازنده با 2 گیگابایت رم همراه می شود در حالی که 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین دارای وای فای دو کاناله است که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و اتصال پایدار و پرسرعت را برای پخش بدون وقفه و اشتراک محتوا تضمین می کند.

طراحی اپتیکال غیرمخرب خارج از محور Xiaoxin 365، همراه با سر فشرده داخلی آن، کاربری را آسان می کند. زاویه نمایش را می توان بین 5 تا 8 درجه تنظیم کرد تا با ترجیحات کاربر مطابقت داشته باشد. همچنین به اندازه کافی جمع و جور است که در هر فضایی قرار می گیرد و صفحه نمایش خیره کننده ای را بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی ارائه می دهد.

پروژکتور هوشمند Xiaoxin 365 Smart یک دستگاه همه کاره

پروژکتور هوشمند Xiaoxin 365 دارای یک موتور اپتیکال کاملاً مهر و موم شده نسل چهارم سفارشی است که برای طول عمر و عملکرد بهینه طراحی شده است. با استاندارد IP5X ضد گرد و غبار و سیستم خنک کننده مرکب که نویز عملیاتی را تا 28 دسی بل پایین نگه می دارد، تمرکز شما بر روی محتوا باقی می ماند، نه یک پروژکتور. برای صدا، یک بلندگوی داخلی 400 سی سی با حفره صدای فوق العاده بزرگ وجود دارد که صدایی قدرتمند و غنی ارائه می دهد و اتاق نشیمن شما را به سینمای خانگی تبدیل می کند.

برای اتصال، Xiaoxin 365 به پورت های HDMI 2.0، USB 2.0 و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است. پروژکتور به راحتی با سایر دستگاه ها همگام می شود. این دستگاه دارای سیستم عامل ZUI است. پروژکتور هوشمند لنوو Xiaoxin 365 در حال حاضر با قیمت 208 دلار قابل تهیه خواهد بود. لنوو یکی از برندهای موفق تولیدکننده دستگاه های دیجیتالی از جمله لپ تاپ و رایانه شخصی است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه لنوو برای عرضه سایر دستگاه های هوشمند جدید چیست. احتمالا بزودی مدل های جدید بیشتری توسط این برند معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید