امروزه تلویزیون دیگر فقط یک وسیله الکترونیکی نیست. بلکه مرزها را درنوردیده است و مانند یک اثر هنری، یک نقاشی خیره کننده، یک طرح شگفت انگیز یا یک قاب جادویی به ما اجازه می دهد تا وارد دنیایی از تصاویر و صداهای منحصر به فرد شویم. به همین دلیل به آن اهمیت ویژه ای داده می شود و علیرغم پیشرفت مداوم فناوری، تلویزیون های جدید همیشه با بهبود کیفیت تصویر و صدا ما را به تجربه بهتری از دید دعوت می کنند.

جی پلاس در این زمینه تلویزیون های جدید خود را با نام تلویزیون های جی پلاس QMLED با استفاده از فناوری های Mini LED و QLED روانه بازار کرده است. این تلویزیون با صفحه نمایش 75 اینچی و کیفیت تصویر بی نظیر خود تجربه ای مشابه تماشای فیلم مورد علاقه شما در سینما را ارائه می دهد.

با استفاده از فناوری Mini LED، این تلویزیون توانست رنگ مشکی عمیق تری را نسبت به تلویزیون های معمولی ارائه دهد. همچنین، پشتیبانی از میلیاردها طیف رنگ و کنتراست چشمگیر باعث شده است که تلویزیون جی پلاس QMLED تصاویری منحصر به فرد با وضوح رنگ قابل توجه ارائه دهد.

رنگ مشکی عمیق و کنتراست چشمگیر

تصور کنید در حال تماشای فیلم مورد علاقه خود هستید و لحظه ای که شخصیت اصلی داستان پس از شنیدن صدایی مهیب وارد تونل تاریک می شود، تصویر آنقدر تاریک و گیج کننده می شود که تا زمانی که مجبور نباشید لذت تماشای این صحنه هیجان انگیز را درک نمی کنید.

امروزه فناوری نمایشگر به طور مداوم در حال پیشرفت است و برندهای مطرح دنیا در تلاش هستند تا با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در تلویزیون، تجربه لذت بخشی را برای مصرف کنندگان ارمغان فراهم کنند.

جی پلاس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران، در تلاش است تا آخرین تکنولوژی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای این منظور، با ترکیب دو فناوری Mini LED و QLED، علاوه بر پشتیبانی از میلیاردها طیف رنگی در تلویزیون‌های 75 اینچی QMLED، رنگ‌های سیاه عمیق‌تر و کنتراست بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

حال، Mini LED چیست و ترکیب آن با فناوری QLED چگونه به سیاهی عمیق تر و تجربه مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و شفاف تر کمک می کند؟

به طور کلی، نور پس زمینه بخش اصلی تلویزیون های LCD است. در واقع تصویر ایجاد شده بر روی پنل دستگاه برای دیده شدن نیاز به منبع نور دارد و به این نور پس زمینه در تلویزیون «بک لایت» می گویند.

فناوری Mini LED به دلیل استفاده از هزاران LED کوچکتر، مناطق بیشتری از صفحه نمایش را کنترل می کند. این بدان معناست که LED های قسمت های تاریک تصویر را خاموش می کند تا کاربران بتوانند سیاهی های عمیق تری را ببینند.

به زبان ساده، نور پس زمینه نور لازم را از پشت پنل ساطع می کند تا تصاویر و رنگ های روی پنل دیده شوند. در تلویزیون های دارای نور پس زمینه، هرچه LED ها بزرگتر باشند، بیشتر تلویزیون را تماشا می کنید و متوجه می شوید که تصویر تیره می شود و LED ها خاموش می شوند، و ممکن است حواس پرت شود، یا زمانی که تصویر را روشن نشان می دهید، می توانید سایه روشنی را در اطراف تصویر ببینید. شی در پس زمینه تیره

استفاده از فناوری QLED همراه با مینی ال ای دی با قرار دادن یک ورق نیمه هادی کریستالی نازک بر روی نور پس زمینه، رنگ های دقیق تر و دقیق تر و روشنایی صفحه را افزایش داد. در واقع، فناوری QLED با استفاده از ذرات نقطه کوانتومی به تولید رنگ های بیشتر، زاویه دید بهتر و سیاهی عمیق تر کمک می کند.

تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید 11

با تلویزیون هوشمند JPlus می توانید به سرویس ها و برنامه های مختلف اینترنتی دسترسی داشته باشید و تلویزیون خود را به راحتی به دستگاه های دیگر مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها متصل کنید.

این تلویزیون علاوه بر ریموت معمولی دارای یک ریموت هوشمند نیز می باشد که می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید. سایر مزایای تلویزیون هوشمند جی پلاس عبارتند از:

  • 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  • عملکرد Quick Mirror گوشی های هوشمند روی تلویزیون
  • امکان اتصال به تجهیزات صوتی مانند هدفون و ساندبار از طریق بلوتوث

تلویزیون جی پلاس; بخشی از دکوراسیون منزل شما

تلویزیون 75 اینچی جی پلاس با صفحه نمایش بزرگ بدون قاب خود ظاهری لوکس و مدرن را به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه تداعی می کند. جی پلاس سعی کرده در این تلویزیون ظرافت و تکنولوژی قدرتمند را با هم ترکیب کند و علاوه بر افزایش تجربه تماشای مخاطب، ظاهری جذاب و شیک را نیز به شما ارائه دهد.

با اطمینان خرید کنید!

در نهایت باید گفت گلدیران همواره سعی دارد محصولات خود را با کیفیتی خیره کننده در اختیار کاربران قرار دهد. به همین منظور تلویزیون جی پلاس QMLED با 24 ماه گارانتی گلدیران و 1 سال بیمه شکستگی و آسیب آب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.