ال جی محصولات متعددی تولید می کند اما از بارزترین تولیدات این برند کره ای تلویزیون و لوازم خانگی محسوب می شود. تلویزیون های این غول کره ای از بهترین هایی هستند که می‌توانید در بازار تهیه کنید. تلویزیون‌های ال‌جی 2024 به لطف پردازنده آلفا 10 آتی که به آنها قدرت می‌دهد، عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

درست مانند گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌ها، عملکرد تلویزیون به تراشه‌ای که آن را قدرت می دهد، بستگی دارد. تراشه بهتر به معنای پردازش تصویر بهتر و در مجموع تصاویر بهتر است. ال‌جی از سری تراشه‌های آلفا در تلویزیون‌هایش استفاده می‌کند تا به ارائه تصاویر برتر خود با استفاده از یادگیری ماشین کمک کند. در حال حاضر، نسل بعدی قرار است طی چند ماه آینده عرضه شود.

به گزارش ETNews (از طریق Techradar) ال جی در حال برنامه ریزی تغییرات عمده ای با این تراشه جدید است. این اولین جهش بزرگ برای تراشه های ال جی از سال 2018 با معرفی پردازنده آلفا 9 است. از آن زمان، ما شاهد تغییرات تکرار شونده در تراشه سال به سال بوده ایم. با این حال، پردازنده آلفا 10 سال آینده قرار است یک جهش بزرگ رو به جلو باشد. متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد فناوری واقعی نداریم.

آنچه ما می دانیم این است که تراشه به دلیل قدرت هوش مصنوعی خود یک گام رو به جلو خواهد بود. ال‌جی بهبودهایی را در عملکرد دستگاه خود ارائه کرده است. وقتی اکثر دستگاه‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، معمولاً برای اتصال به مراکز داده با فناوری بسیار قوی‌تر به اینترنت نیاز دارند. با این حال، پردازنده آلفا 10 قادر خواهد بود از هوش مصنوعی دقیقاً روی تراشه استفاده کند.

ما مطمئن نیستیم که این موضوع چگونه بر کیفیت ویدیو تأثیر می گذارد، اما می تواند برای موارد کوچک جالب تر باشد. بر اساس اعلامیه اخیر ال‌جی، این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک یک VUI (واسط کاربری صوتی) را در دستگاه‌های WebOS خود پیاده‌سازی کند. این به کاربران اجازه می دهد از دستورات صوتی برای پیمایش برنامه های مختلف استفاده کنند. همانطور که می دانیم، این تراشه می تواند بخش عمده ای از این تلاش باشد.

همانطور که می توانید تصور کنید، بهبودهایی در جنبه های کاربر در تلویزیون ها نیز وجود خواهد داشت. این شرکت می گوید که بهبودهایی در کیفیت تصویر و همچنین بهبودهای صوتی هوش مصنوعی وجود خواهد داشت. ال جی همچنین در حال کار بر روی فناوری ویژگی تشخیص حرکت است. تلویزیون می‌تواند تشخیص دهد بیننده کجاست. در حالی که وحشتناک به نظر می رسد، ما مطمئن هستیم که می توان از آن برای کنترل تلویزیون شما با حرکات بدنی استفاده کرد، اما باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد آن باشیم.

در نهایت، ال جی تنها قصد استفاده از تراشه آلفا 10 را در تلویزیون های خود ندارد. این می تواند در سایر محصولات ال جی مانند لوازم خانگی هوشمند آن استفاده شود. بنابراین، سال 2024 باید یک سال هیجان انگیز برای این شرکت باشد.

تلویزیون های 2024 ال جی بهتر و ارزشمند

در دیگر خبرها ال‌جی مانیتور 27UQ750 را معرفی کرده است که نمایشگر گیمینگ 27 اینچی 144 هرتزی 4K را با طراحی ظریف مانیتور اداری ترکیب می‌کند. این نیازهای کار و بازی را برآورده می‌کند، با ویژگی‌هایی که در وب‌سایت ال‌جی شرح داده شده است و در نزدیکی عرضه قرار دارد.

مانیتور 27UQ750 دارای یک پنل 27 اینچی VA با رنگ‌های زنده و زوایای دید وسیع است که با وضوح 4K برای تصاویر واضح بهبود یافته است. گیمرها از نرخ رفرش 144 هرتز آن بهره می‌برند که گیم پلی روان تر و مزیت رقابتی را ارائه می دهد. از ویژگی های برجسته این مانیتور می توان به طیف رنگی 95درصدی DCI-P3 برای کارهای حرفه ای، همراه با روشنایی 400 نیت و نسبت کنتراست 3000:1 برای تصاویر واضح اشاره کرد. زمان پاسخ 5 میلی‌ثانیه، تأخیر در محتوای سریع را از بین می‌برد. هم برای بازی و هم برای کارهای حرفه ای مناسب است.

27UQ750 دارای یک پایه قابل تنظیم و چرخش برای زوایای دید قابل تنظیم است. همچنین دارای دو بلندگوی 5 واتی برای خروجی صدای داخلی رضایت بخش است.این مانیتور با درگاه‌های HDMI 2.1 و DP 1.4 اتصال آینده‌نگر را ارائه می‌کند، اما درگاه USB-C برجسته است. این دستگاه از انتقال داده و انتقال انرژی دو جهته چشمگیر در 90 وات پشتیبانی می کند که برای کاهش درهم ریختگی کابل و شارژ لپ تاپ های USB-C ایده آل است.

منبع

به این پست امتیاز بدید