برند Redmi شیائومی بار دیگر با عرضه تلویزیون هوشمند Redmi سری A 2024 توجه را به خود جلب کرده است. سری جدید تلویزیون های هوشمند مقرون به صرفه استانداردهای جدیدی را برای سرگرمی های خانگی تعیین می کند. آن‌ها ویژگی‌های پیشرفته را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ترکیب می‌کنند و تجربه تماشای پریمیومی را برای همه در دسترس قرار می‌دهند.

این سری دارای سه مدل متفاوت است: Redmi TV A32 که دارای صفحه نمایش 32 اینچی است. همچنین Redmi TV A43 و Redmi TV A65 با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی وجود دارد. هر نسخه با مجموعه ای از مشخصات چشمگیر خود همراه است که نوید ارائه تصاویری خیره کننده، عملکرد روان و اتصال بدون درز را می دهد.

تلویزیون هوشمند Redmi A32 با صفحه نمایش تمام فلزی فشرده 32 اینچی و رزولوشن 1366*768، تجربه تماشایی همه جانبه ای را ارائه می دهد که اندازه آن را رد می کند. این تلویزیون با استفاده از یک CPU چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali، ناوبری بدون تاخیر را تضمین می کند و از Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و اتصال مادون قرمز پشتیبانی می کند.

تلویزیون هوشمند Redmi A43 با ارتقای بازی، بوم بزرگتری را با پنل رزولوشن 43 اینچی 19201080 (Full HD) خود ارائه می دهد. این تلویزیون با نمایشگر 1.07 میلیارد رنگی پر جنب و جوش، به محتوا با وضوح و غنای بی نظیر جان می بخشد. با دو باند Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز، پورت شبکه و رابط های 2HDMI، A43 گزینه های اتصال گسترده ای را برای امکانات سرگرمی بی پایان ارائه می دهد.

تلویزیون Redmi Smart TV A با طراحی باریک

برای علاقه مندانی که به دنبال یک ماجراجویی سینمایی نهایی هستند، تلویزیون هوشمند Redmi A65 در مرکز توجه قرار می گیرد. این تلویزیون با داشتن صفحه نمایش عظیم 65 اینچی 4K با وضوح 3840 در 2160 پیکسل، سمفونی بصری از جزئیات نفس گیر و واقع گرایی را ارائه می دهد. این تلویزیون هوشمند به یک CPU چهار هسته ای قدرتمند Cortex A35 و همچنین گرافیک Mali G31 MP2 مجهز شده است. همچنین دارای بلندگوهای ارتقا یافته 210 واتی است که مطمئناً کیفیت صدای واضحی را ارائه می دهد.

همه تلویزیون‌های این سری بر روی سیستم تلویزیون MIUI اجرا می‌شوند و یک رابط کاربر پسند و دسترسی یکپارچه به برنامه‌ها و پلتفرم‌های پخش استریم متعددی را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، گنجاندن Xiao Ai، دستیار هوشمند داخلی، کاربران را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های هوشمند را در کل خانه خود فقط با صدای خود کنترل کنند.

در مورد قیمت، تلویزیون هوشمند Redmi A32 از 579 یوان (80 دلار) شروع می شود. از سوی دیگر، تلویزیون هوشمند A43 818 یوان (114 دلار) قیمت دارد، در حالی که مدل 65 اینچی دارای برچسب قیمتی برابر با 1999 یوان (278 دلار) است. Redmi Smart TV Series A Series 2024 اکنون به طور رسمی برای خرید در چین در دسترس است. هنوز نمی دانیم شیائومی چه زمانی این مدل را برای بازار جهانی عرضه می کند.

در اخباری مرتبط ردمی پس از معرفی اخیر مانیتورهای گیمینگ Redmi G27 و G27Q، این برند اکنون یک مانیتور جدید مقرون به صرفه را با هدف استفاده روزمره و چندرسانه ای معرفی کرده است. این مانیتور Redmi A27Q نامیده می شود و وضوح 2K با طیف رنگی گسترده مناسب برای حجم کاری تولید محتوا ارائه می دهد.

شیائومی Redmi A27Q یک مانیتور پر آپشن است که برای بهبود کار و همچنین سرگرمی طراحی شد. این مانیتور با داشتن صفحه نمایش IPS دارای رزولوشن 2560×1440پیکسل، تصاویری خیره کننده با دقت رنگ دقیق ارائه می دهد. طراحی سه میکرو لبه و زاویه دید 178 درجه، تجربه بصری فراگیر و وسیعی را تضمین می کند.

پشتیبانی از HDR 10  توسط A27Q به محتوای شما عمق و کیفیت می بخشد و آن را برای جریان‌های کاری خلاقانه که نیاز به درجه‌بندی رنگ دقیق دارند، ایده‌آل می‌کند. این مانیتور با عمق رنگ 8 بیتی خود و پشتیبانی از 100درصد sRGB و 95درصد طیف رنگی DCI-P3، رنگ‌های زنده و واقعی را رقم زده و به شما امکان می‌دهد به دیدگاه‌های خلاقانه خود جان بخشید.

برای تصاویری روان، A27Q دارای نرخ نوسازی 75 هرتز است که تجربه تماشای یکپارچه ای را حتی در حین کار سریع یا پخش چند رسانه ای ارائه می دهد. علاوه بر این، حالت کم نور آبی به کاهش فشار چشم کمک کرده و به شما امکان خواهد داد برای مدت طولانی راحت کار کنید. این مانیتور گزینه های اتصال همه کاره از جمله رابط DP1.4، رابط HDMI، رابط USB-A، جک 3.5 میلی متری هدفون و رابط USB-C چند منظوره را فراهم می آورد. رابط USB-C از شارژ سریع معکوس 65 واتی پشتیبانی کرده و به شما امکان می دهد دستگاه های سازگار خود را به راحتی شارژ کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید