پس از معرفی سری نوت 12، غول فناوری چینی توسعه سری ردمی نوت 13 را آغاز کرده است.به تازگی گوشی ردمی نوت 13 5G در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. اگرچه هنوز مشخصات فنی مشخص نیست، اما مناطق فروش آن مشخص شده است.

سری Redmi Note بسیار محبوب است و میلیون ها کاربر جذب Redmi Note شده اند. هنگامی که مصرف کنندگان می خواهند گوشی هوشمند بخرند، اغلب سری Redmi Note را در نظر می گیرند، بنابراین شیائومی تلاش زیادی برای این محصولات می کند.

اکنون، نشت ردمی نوت 13 5G اجمالی از خانواده جدید ردمی نوت 13 را نشان می دهد. Note 13 5G باید نسبت به نسل قبلی خود، نوت 12 5G، پیشرفت های قابل توجهی ارائه دهد. بهبودهایی در طراحی، عملکرد و ویژگی های دوربین انتظار می رود.

Redmi Note 13 5G با شماره مدل های 2312DRAABG، 2312DRAABI و 2312DRAABC در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. این تایید می کند که برای فروش در همه بازارها موجود خواهد بود. کسانی که مشتاقانه منتظر مدل جدید Redmi Note هستند باید بسیار خوشحال باشند.

لازم به ذکر است که ما معتقدیم این شماره مدل ها متعلق به Redmi Note 13 5G است. با این حال، احتمال مرتبط بودن آنها با Redmi Note 13 Pro 5G نیز وجود دارد. هنوز اطلاعات دقیقی از Redmi Note 13 5G در دسترس نیست.

دیدن اینکه چه گوشی های هوشمند در حال حاضر در حال توسعه هستند، هیجان انگیز خواهد بود. فروش بالای سری ردمی نوت 12 باید با سری ردمی نوت 13 ادامه یابد، شیائومی زمان قابل توجهی را برای محصولات جدید خود سرمایه گذاری کرده است. امیدواریم این مدل جدیدی باشد که کاربران را خوشحال کند. ما شما را در جریان هر تحولی قرار خواهیم داد.

در خبرهای دیگر، شیائومی چندین مانیتور و تلویزیون را در گذشته برای بازی و استفاده عمومی عرضه کرده است. در اوایل ماه جاری، این شرکت تلویزیون 90 اینچی Redmi Max را با نرخ تازه سازی 144 هرتز در کلاس ورزش های الکترونیکی و رابط HDMI 2.1 عرضه کرد. به تازگی این برند با عرضه مانیتور گیمینگ Redmi G27Q محصول جدیدی را به مجموعه خود اضافه کرده است. صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 2K و نرخ رفرش 165 هرتز.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است که رزولوشن 2K را نیز به دست می آورد. پنل IPS زاویه دید وسیع و رنگ های دقیق را ارائه می دهد. گیمرها از پشتیبانی از نرخ تازه سازی 165 هرتز برخوردار خواهند شد که باید تجربه روان تری را ارائه دهد. نرخ تازه سازی یک جنبه مهم در هر مانیتور بازی است. نرخ تازه‌سازی بالاتر به شما امکان می‌دهد عملکرد را واضح‌تر ببینید و سریع‌تر واکنش نشان دهید.

منبع

به این پست امتیاز دهید