رویداد ششمین سالگرد تأسیس شرکت لیان همراه برگزار شد و مدیران این شرکت در این مراسم از حضور برند رسمی TCL به بازار موبایل ایران خبر دادند. در ابتدای مراسم، علی بقایی، رییس هیئت مدیره شرکت لیان همراه، به تجربه بیش از دو دهه حضور این شرکت در بازار موبایل ایران، اشاره کرده و اعلام کرد این شرکت به‌تازگی نمایندگی برند TCL در ایران را به دست آورده و اکنون تنها نماینده رسمی کالاهای دیجیتال TCL در کشور محسوب می‌شود.

همچنین علی بقایی به تجربه موفق قبلی این شرکت، یعنی همکاری با برند Realme اشاره کرد. به گفته او، لیان همراه به کمک شرکت‌های ثبت‌شده در امارات و عمان توانسته موانع تحریم را پشت سر گذاشته است تا کالای باکیفیت و به‌روز را به بازار ایران عرضه کند.

بقایی توضیح داد که لیان همراه به‌عنوان اولین نماینده رسمی برند ریلمی در ایران توانسته با انجام مذاکرات و رایزنی‌ها، مشکلات گوشی‌های ریلمی از جمله عدم پشتیبانی از زبان فارسی و پیش شماره‌های اضطراری ایران را رفع کند. او در ادامه به فعالیت‌های بازاریابی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی موفق ریلمی نیز اشاره کرد که به اعتقاد او با این کمپین‌ها ریلمی توانسته است سهم بازار بیش از ۵ درصد در ایران را از آن خود کند.

حالا رئیس هیئت مدیره لیان همراه می‌گوید این شرکت به دنبال آن است که تجربه موفق قبلی خود را با برند TCL تکرار کند. با همین هدف شرکت لیان همراه به‌عنوان تنها نماینده رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش کالای دیجیتال TCL نوید حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت این برند به بازار را داده است.

در بخش دیگری از این رویداد، مازیار کشمیری، مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان همراه، در مورد پیشینه‌ برند TCL توضیحاتی را ارائه کرد: «شرکت TCL به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سهامی عام، در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید تلویزیون، لوازم خانگی، مودم و روتر، تبلت و موبایل فعالیت می‌کند.» طبق گفته‌ کشمیری، شرکت TCL رتبه دوم تولید پنل‌های تلویزیون، رتبه چهارم تولید پنل‌های گوشی موبایل و رتبه چهارم عرضه گوشی و تبلت در بازار آمریکا را از آن خود کرده است.