یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی تصاویر واقعی گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ را ۵ قبل از فرارسیدن زمان رویداد رونمایی به اشتراک گذاشت.

باتوجه به تصاویر منتشرشده، ظاهراً بین دو صفحه نمایشگر این گوشی تاشو خبری از شکاف نخواهد بود و موبایل تاشو جدید با نمایشگر بزرگ بیرونی و بدون وجود شکاف ظاهراً قرار است معرفی شود.

تصاویری واقعی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵

باوجودی‌که زمانی زیادی تا برگزاری رویداد سامسونگ گلکسی آنپکد باقی‌ نمانده است، اما خبرهای غیررسمی کماکان در مورد گوشی‌های تاشو سامسونگ که قرار است در این رویداد معرفی شوند، منتشر می‌شود.

پیشتر در خبرهای فاش شده دیگری، رندرهای مختلفی از گلکسی زد فلیپ ۵ به اشتراک گذاشته شده بود. حالا یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری GaryeonHan در توییتر، تصاویری واقعی از گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر کرده است.

رندرهای فاش شده قبلی نشان می‌داد که ظاهراً سامسونگ می‌خواهد شکاف بین نمایشگرهای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ را در حالت بسته حذف کند و طراحی دستگاه به گونه‌ای باشد که زمانی که موبایل تاشو در حالت غیرگسترده قرار دارد، نمایشگرها بدون شکاف روی یکدیگر قرار بگیرند. همچنین خبرهای دیگری منتشر شده بود که تأیید می‌کرد این شرکت برای رسیدن به این هدف از لولای جدیدی استفاده می‌کند که ضمن ازبین‌بردن شکاف بین در هنگام بسته‌بودن، دستگاه‌ را نازک‌تر نیز می‌کند.

در یکی از تصاویر منتشرشده، گوشی تاشو جدید در حالت باز نمایش داده شده است. چند تصویر دیگر نیز نمایشگر بیرونی گلسی زد فلیپ ۵ را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد با توجه به یکی از تصلویر، ویجت تقویم برای صفحه کوچک‌تر بهینه شده است.  

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود.