خرید خود را می توانید از طریق سایت ، اپلیکیشن و ربات تلگرام برای سرویس های مختلف انجام دهید. برای مثال برای اپلیکیشن های زیر می توانید شماره مجازی تهیه کنید:

  • شماره مجازی تلگرام
  • شماره مجازی openAi
  • شماره مجازی paypal

فروش اکانت یا اشتراک اپلیکیشن

یکی دیگر از خدمات جدید مجموعه نامبرفور ، تهیه اشتراک یا اکانت برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوع، یک گام بزرگ به سوی راحتی وشماست. با این خدمات، دیگر نیازی به داشتن حساب بانکی بین المللی و یا پرداخت ارزی مستقیم ندارید. این راهکار نه تنها در زمان شما صرفه جویی می‌کند بلکه امنیت پرداخت و اکانت شما را نیز تضمین می‌کند.

با استفاده از این خدمات، هر کدام از شما می‌توانید به آسانی و با اطمینان از امکانات سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بهره‌مند شوید، بدون اینکه نگرانی در مورد حفظ امنیت اطلاعات شخصی خود داشته باشید.

برخی از اشتراک هایی که در مجموعه نامبرفور می توانید تهیه کنید :

  • شماره مجازی گوگل ویس
  • اکانت اماده OpenAI

شماره مجازی تلگرام

یکی از خدمات ویژه ما در نامبرفور، ارائه امکان خرید شماره تلگرام و استفاده از اکانت‌های مجازی تلگرام است. شما می‌توانید بدون معطلی، حساب کاربری خود را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرده و یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کار در فضای اجتماعی تلگرام یعنی شماره مجازی را تهیه نمایید.

برای خرید آنلاین شماره تلگرام، کافیست به وبسایت number4.im مراجعه کرده و پس از انتخاب کشور موردنظر، به صورت فوری و لحظه‌ای شماره تلگرام خود را دریافت کنید. در مرحله آخر، با وارد کردن این شماره در تلگرام یا Telegram X (توجه: حتما از نسخه‌های رسمی تلگرام استفاده کنید) و دریافت کد فعال‌سازی، به راحتی از اکانت مجازی تلگرام خود استفاده کنید.

شماره مجازی chatGPT

OpenAI کشور ایران را تحریم کرده و امکان عضویت برای کاربران ایرانی وجود ندارد ، برای تکمیل ثبت‌نام خود در سایت OpenAI، کافی است از نامبرفور کشور موردنظر خود را انتخاب کنید و در زمان کوتاهی، کد فعال‌سازی اختصاصی برای سامانه OpenAI دریافت نمایید. به این ترتیب، با سرعت و سادگی، ثبت‌نام خود را در این سامانه تکمیل کنید و با ربات ChatGPT چت کنید.

برای مشاهده و چت با ChatGPT و ارتباط با آن، بهتر است از شماره مجازی ChatGPT استفاده کنید. این شماره‌ها به صورت مجازی و به مدت 20 دقیقه در دسترس شما قرار می‌گیرند، تا شما بتوانید فرآیند ثبت‌نام و تأیید حساب خود را به سرعت انجام دهید. مزیت این شماره‌های مجازی نسبت به سیم‌کارت‌ها، آنلاین بودن و فوری برای استفاده در دسترس بودن است.

اشتراک تلگرام پرمیوم