شایعه شده است که اوپو روی Find N3 و Find N3 Flip که نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو هستند کار می کند. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید جزئیات کلیدی را در مورد Find N3 فاش کرده است که مشخصات صفحه نمایش و دوربین آن را آشکار می کند.

آخرین اطلاعات از Digital Chat Station که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشته بود، می رسد. در این پست آنلاین، اطلاعات کلیدی در مورد نمایشگر و دوربین Find N3 آینده را به اشتراک گذاشت. گویی دستگاه تاشوی جدید دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که از دو دوربین 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 64 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

اگرچه، به نظر می رسد که واحد مهندسی اولیه مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، به همراه یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک سنسور زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است. افشاگر همچنین اضافه کرد که Find N3 ممکن است دارای سنسور سونی IMX890 برای دوربین اصلی خود باشد، در حالی که IMX581 برای لنز فوق عریض است. به نظر می رسد دوربین تله فوتو Find N3 یک سنسور OmniVision OV64B است که زوم اپتیکال تا 3 برابر را ارائه می دهد.

در قسمت جلو، سازنده ادعا می‌کند که Find N3 دارای یک صفحه نمایش اولیه 7.82 اینچی بلند در داخل است، در حالی که پنل ثانویه یک صفحه نمایش 6.31 اینچی خواهد بود. هر دو نمایشگر AMOLED خواهند بود و گویی در جلوی آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. اخیراً گزارش‌های مختلفی در مورد Find N3 Flip نیز پوشش داده‌ایم که شامل مشاهده آن در GeekBench و افشا رندر می‌شود. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید، زیرا ما به‌روزرسانی‌هایی را در هر دو دستگاه ارائه خواهیم داد.

گوشی Find N3 اوپو با ویژگی های بزرگ

در اخباری مرتبط انتظار می رود اوپو گوشی Find N3 Flip را در 29 آگوست معرفی کند. این برند Find N2 Flip را در دسامبر 2022 معرفی کرد. تلفن اصلی مجهز به چیپست Dimensity 9000 Plus بود. شایعات حاکی از آن است که N3 Flip مجهز به تراشه جدیدتر Dimensity سری 9 خواهد بود. لیست Geekbench از دستگاه به همراه چیپ دستگاه رونمایی کرد.

همانطور که در اسکرین شات Geekbench مشاهده می شود، Find N3 Flip با شماره مدل PHT110 کشف شد. جزئیات CPU و GPU ذکر شده در لیست تایید می کند که دستگاه از تراشه Dimensity 9200 انرژی می گیرد. این همان تراشه ای است که در گوشی هایی مانند ویوو X90، X90 Pro و اوپو Find X6 پیدا می شود.

لیست Geekbench همچنین بیان می‌کند که این دستگاه به 12 گیگابایت رم مجهز است و بر با اندروید 13 همراه است. طبق گزارش‌ها، دستگاه همچنین در نسخه رم 16 گیگابایتی عرضه می‌شود و تجربه ColorOS 13.1 را ارائه می‌دهد. این دستگاه در تست تک هسته ای 1367 و در تست های چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز 4168 را کسب کرد.

بخش دوربین یک ارتقاء اساسی در Find N3 Flip دریافت خواهد کرد. این ماژول دارای یک حسگر دوربین گرد بازطراحی شده است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS است که با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر همراه می شود. . باقی مشخصات احتمالاً همان مشخصات موجود در Find N2 Flip هستند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت N3 Flip در دسترس نیست.

در اخباری دیگر گوشی هوشمند سری A آینده اوپو، موسوم به A18، پس از دریافت چندین گواهی، در پلتفرم SIRIM مالزی رویت شد. از آن‌چه به نظر می‌رسد، احتمالاً به‌زودی عرضه این دستگاه انجام خواهد شد. گوشی هوشمند آینده A18 گواهی SIRIM مالزی را با کد تایید نوع RGQL/46F/0823/S(23-3647) دریافت کرده و گواهی آن تا 15 آگوست 2026 معتبر خواهد بود.

باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید