شیائومی دوربین بیرونی امنیتی CW700S را برای نظارت بر محیط اطراف خانه معرفی کرده که یک هفته پس از معرفی دوربین اقتصادی‌تر CW300 در سایت رسمی شیائومی رؤیت شده است.

ویژگی نوآورانه‌ی دوربین CW700S سیستم لنز دوگانه‌ی آن است. این محصول درواقع دو دوربین ۴ مگاپیکسلی دارد که یکی از آن‌ها تله‌فوتو و دیگری دوربین فوکوس کوتاه‌برد است. این دوربین با وضوح تصویر 2.5K، جزئیات را با کیفیت زیادی ضبط می‌کند و دقت کم‌نظیری در بین دوربین‌های امنیتی ارائه می‌دهد.

قابلیت زوم ۹ برابری دوربین شیائومی امکان تغییر بی‌درنگ بین تصاویر تله‌فوتو و فوکوس کوتاه را فراهم می‌کند و باعث می‌شود که تجربه‌ی نظارتی کاملی با کمترین اثر تغییر تصویر ایجاد شود.

دوربین CW700S در شرایط نور کم، به‌طور هوشمند انسان‌ها را تشخیص می‌دهد و به‌صورت خودکار چراغ‌های اضافی‌اش را برای دید بهتر روشن می‌کند.

عملکرد هوشمند دید در شب تمام‌رنگی همراه با دیافراگم باز f/1.6، امکان گرفتن تصاویر رنگی حتی در محیط‌های با نور بسیار ضعیف را فراهم کرده و استاندارد جدیدی برای نظارت شبانه‌‌روزی به‌وجود آورده است.

ازنظر مکانیکی، دوربین زاویه‌ی چرخش افقی تا ۳۵۵ درجه و زاویه‌ی چرخش عمودی تا ۱۰۰ درجه دارد که باعث می‌شود قابلیت تصویربرداری پانوراما داشته باشد.

مقاله‌ی مرتبط

دوربین CW700S از گواهی IP66 ضد گردوغبار و آب برخوردار است و می‌تواند شرایط آب‌وهوایی سخت را تحمل کند و برای استفاده در فضای باز ایدئال است.

قیمت دوربین شیائومی CW700S در بازار چین ۳۹۹ یوان (۵۸ دلار) است. فعلاً اطلاعاتی از فروش این دوربین در خارج از چین دردسترس نیست.