شیائومی پد 6 در اوایل این هفته در هند عرضه شد و در 21 ژوئن برای خرید در دسترس خواهد بود. این محصول شیائومی با سخت افزار پرچمدار و قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. این شرکت همچنین لوازم جانبی جدیدی از جمله قلم هوشمند نسل دوم شیائومی را به تبلت معرفی کرد.

اما برای استفاده از این لوازم جانبی نیازی به خرید جدیدترین تبلت ندارید. در واقع شیائومی قلم هوشمند جدید را با قلم قدیمی شیائومی پد 5 سازگار کرده است، در واقع شیائومی نسل جدید قلم هوشمند خود را معرفی کرده است که نه تنها با سری پد 6 شیائومی سازگاری دارد، در واقع این مدل با آن نیز سازگار است. نسل قبلی، شیائومی پد 5.

شیائومی پد 5 در سال 2021 عرضه شد و قیمت مناسبی داشت. تبلت همچنان گزینه خوبی است، اما پد 6 جدید در مقایسه با عملکرد بهتری ارائه می دهد. برای اینکه ایده ای به شما بدهیم، شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 بهره می برد که نسبت به پردازنده اسنپدراگون 860 شیائومی پد 5 پیشرفت آشکاری دارد.

تبلت جدید شیائومی دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح بالاتر 2880×1800 است که وضوح 2560×1600 شیائومی پد 5 را شکست می دهد. علاوه بر این، شیائومی پد 6 دارای نرخ تازه سازی سریع تر 144 هرتز است که بسیار بالاتر از نسخه قبلی است. نرخ رفرش 120 هرتز نسل از نظر سرعت شارژ، شیائومی پد 6 بهتر از شیائومی پد 5 است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که دومی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

در همین رابطه، شیائومی در سپتامبر سال گذشته دوربین امنیتی AW300 را به بازار داخلی چین معرفی کرد. این شرکت قبلاً دوربین مداربسته را برای بازار اروپا عرضه کرده است. دوربین شیائومی AW300 در دوره فروش اولیه با قیمت 59.99 یورو در فرانسه و آلمان به فروش می رسد. قیمت آن به زودی به 69.99 یورو خواهد رسید.

Outdoor AW300 یک دوربین امنیتی با ویژگی‌های غنی است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. این دستگاه مجهز به دو چراغ سفید قدرتمند و دو چراغ مادون قرمز است که دید در شب تمام رنگی هوشمند را امکان پذیر می کند. هنگامی که حرکت تشخیص داده می شود، دوربین به طور خودکار نورهای سفید را فعال می کند تا محیطی روشن فراهم کند.

یکی از ویژگی های کلیدی AW300 امکان ارسال به موقع اعلان ها به تلفن همراه کاربر در صورت مشاهده تغییرات در تصویر گرفته شده یا تشخیص حرکت در محدوده حصار الکترونیکی تعریف شده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید