گوشی‌های گیمینگ معمولاً ازنظر مشخصات فنی به‌میزان قابل‌توجهی قدرتمند هستند و حتی شاید بپرسید آیا واقعاً به چنین توان پردازشی نیاز دارید یا خیر؟ سری ROG Phone ایسوس یکی از معروف‌ترین گوشی‌های گیمینگ هستند و اکنون تیزری از ROG Phone 8 دردسترس قرار گرفته که البته اطلاعات خیلی زیادی به ما ارائه نمی‌دهد.

می‌دانیم گوشی ایسوس راگ فون ۸ در چند نسخه عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این طبق شایعات، گوشی مذکور از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و رم و فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجه بهره خواهد برد. اکنون صفحه‌ی رسمی این برند در ایکس (توییتر سابق)، پستی درمورد محصول گیمینگ بعدی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد با محصول بسیار قدرتمندی مواجه خواهیم بود.

باتوجه به اینکه ROG Phone 8، گوشی گیمینگ است، انتظار داریم از نورپردازی RGB بهره ببرد و علاوه‌بر این به سیستم خنک‌کننده‌ی کارآمد مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های محصول مورد اشاره می‌توان به دکمه‌های اضافه روی لبه‌ی آن اشاره کرد که برای اجرای بازی‌ها بسیار کاربردی هستند.

همه‌ی نشانه‌ها حکایت از این دارند که ایسوس تصمیم دارد راگ فون ۸ را به گوشی گیمینگ تا دندان مسلح تبدیل کند. تجربه نشان داده محصولات گیمینگ ازنظر دوربین عملکرد خیلی خوبی ندارند و بنابراین شاید نسل بعدی گوشی راگ فون نیز از دوربینی ضعیف‌تر از پرچمداران امروزی بهره ببرد. البته درصورتی که این دستگاه از دوربین قدرتمند بهره ببرد، به گوشی هوشمند مناسب گیمرها و عکاسان تبدیل خواهد شد.

درحال حاضر قیمت گوشی ایسوس راگ فون ۸ را نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود تاریخ معرفی این دستگاه به‌زودی اعلام شود.