ال جی الکترونیکس در گزارش اولیه خود برای سه ماهه دوم سال 2023 اعلام کرد که در مجموع 19.9 تریلیون وون (15.3 میلیارد دلار) درآمد کسب کرده است. این اولین بار است که ال جی چنین درآمدی را در سه ماهه دوم سال ثبت کرده است.

بر اساس گزارش زومیت، سود عملیاتی ال جی در سه ماهه دوم سال جاری به 892.7 میلیارد وون (687.5 میلیون دلار) رسیده است. ال جی تنها یک بار موفق شد در سه ماهه دوم سال سود عملیاتی بیشتری نسبت به سه ماهه دوم سال 2023 به دست آورد.

سود عملیاتی سه ماهه دوم 2023 ال‌جی 12.7 درصد بیشتر از سه ماهه دوم سال 2022 است. در سال‌های اخیر، ال‌جی رشد نسبتاً پایداری داشته است. در حالی که سامسونگ، یکی دیگر از برندهای بزرگ کره ای، در شرایط بحرانی قرار دارد و با کاهش شدید سوددهی مواجه است.

زیرمجموعه ال جی در بازار لوازم خانگی و کولر گازی بسیار سودآور است. این به دلیل افزایش تقاضا برای تهویه مطبوع و سایر محصولات مانند پمپ های حرارتی و سیستم های ذخیره انرژی است.

ال‌جی می‌گوید بخش سرگرمی‌های خانگی‌اش رشد قابل‌توجهی در کسب‌وکار خدمات نرم‌افزاری و محتوای مبتنی بر webOS خود داشته است که در تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌شود. به گفته ال‌جی، تلویزیون‌های سری سبک زندگی در حال رشد هستند و در بازار تلویزیون‌های ممتاز پیشرو هستند.

ال جی اعلام کرد که گزارش مالی کامل را در اواخر این ماه منتشر خواهد کرد.