شرکت اوپو به تازگی از ساعت هوشمند Watch X خود رونمایی کرد. ساعتی که دارای طراحی دوار بوده و متریال باکیفیتی هم در آن به کار گرفته شد.

اوپواخیراً Watch X را در اروپا عرضه کرده است، پس از اولین عرضه اولیه آن در چین طی مارس 2024. این ساعت هوشمند از نظر مشخصات کاملاً شبیه به وان پلاس Watch 2 است. اوپو Watch X دارای طراحی دایره ای با بدنه فولادی ضد زنگ صیقلی است. این مدل از صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED بهره می برد که توسط شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می شود و دارای وضوح 466×466 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت هم است.

در سوی دیگر صفحه نمایش از فناوری Always-on پشتیبانی می کند. این ساعت شامل دو کنترل فیزیکی می شود: یک صفحه چرخان و یک دکمه در سمت راست. دستگاه دارای استاندارد MIL-STD 810H برای دوام و مقاومت با استاندارد IP68 است.

اوپو Watch X از پردازنده Snapdragon W5 Gen 1 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. از دو سیستم عامل WearOS 4 و RTOS نیز استفاده می کند. سیستم عامل Color بر روی تراشه W5 Gen 1 اجرا می شود، در حالی که RTOS با استفاده از تراشه BES2700 با 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC، وظایف پس زمینه و فعالیت های سبک مانند تماس ها و اعلان ها را انجام می دهد.

سیستم عامل های دوگانه عمر باتری تا 100 ساعت را فراهم می کنند و شارژ کامل آن حدود 60 دقیقه طول می کشد. گفتنی است، این ساعت همچنین دارای VOOC Flash Charging بوده که با 10 دقیقه شارژ باتری یک روز را تامین می کند. ویژگی های سلامتی شامل سنسور ضربان قلب 8 کانالی و سنسور اکسیژن خون 16 کانالی برای نظارت مداوم ضربان قلب و اکسیژن خون و ردیابی استرس است. همچنین تجزیه و تحلیل خواب، از جمله ارزیابی خطر خروپف خواب را ارائه می دهد.

اوپو Watch X از راه رسید

این ساعت بیش از 100 حالت ورزشی با تشخیص خودکار برای فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا را پشتیبانی می کند. این شامل GPS دو بانده (L1 + L5) با سیستم موقعیت یابی 5 ماهواره ای (Beidou، GPS، Galileo، GLONASS و QZSS) برای ناوبری دقیق است.

اوپو Watch X در حال حاضر در بریتانیا با قیمت تخفیف 279 پوند و قیمت خرده فروشی آینده 299 پوند در دسترس است. در کشورهای اتحادیه اروپا، این ساعت هوشمند با قیمت 329 یورو به فروش می رسد.

در دیگر خبرها شرکت اوپو از برندهای شناخته شده صنعت گوشی هوشمند است که به تازگی هدفون اوپو Enco Air4 Pro خود را معرفی کرد. مدلی که از طراحی باکیفیتی برخوردار است.

اوپو هدفون جدید TWS خود را در سکوت خبری در اوکراین عرضه کرده است. Enco Air 4 Pro اکنون به طور رسمی در اوکراین در دسترس است. هدفون جدید اوپو با قیمت 98 دلار قابل تهیه بوده و در وب سایت اوپو اوکراین فهرست شده است. طبق گفته TheTechOutlook، این هدفون قبلاً تاییدیه IMDA سنگاپور را دریافت کرد، که نشان می دهد هدفون باید در مناطق دیگر نیز در دسترس باشند.

Enco Air 4 Pro در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال تا 49 دسی بل است و هر گوشی به درایورهای 12.4 میلی متری مجهز شده است. علاوه بر این، هدفون دارای سه میکروفون برای تماس های واضح تر و حذف نویز بیشتر است. دستگاه از بلوتوث 5.4 پشتیبانی کرده و تاخیر آن 47 میلی ثانیه است.

اوپو Enco Air 4 Pro در مجموع 44 ساعت زمان استفاده را با کیس شارژ ارائه می دهد. هر هدفون 12 ساعت گوش دادن را با یک بار شارژ فراهم می کند. همچنین دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدفون و خرید اگر در اوکراین هستید، از وب سایت رسمی اوپو اوکراین بازدید کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید