ایسوس یک ساعت هوشمند پرچمدار جدید به نام Vivo Watch 6 (VivoWatch 6) نشان داد که ویژگی های جذابی در حوزه مدیریت سلامت دارد. وزن ساعت ایسوس فقط 60 گرم و می توانید آن را به راحتی در طول روز بپوشید.

ویژگی ها و قابلیت های Asus Vivo Watch 6

ساعت هوشمند ایسوس دارای صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی AMOLED است که توسط لایه ای از شیشه گوریلا گلس محافظت می شود. حداکثر روشنایی پنل دستگاه نیز به 350 نیت می رسد.

ASUS Watch 6 همچنین از سیستم مانیتورینگ فشار خون ECG پشتیبانی می کند و به برنامه های ASUS Blood Pressure و ASUS ECG مجهز شده است. همچنین می تواند ترکیب بدن، کیفیت خواب و شاخص آرامش شما را اندازه گیری کند. ایسوس ساعت خود را به دو مجموعه سنسور ECG و PPG پزشکی مجهز کرده است.

حلقه بیرونی آن نیز دارای سنسور امپدانس بیوالکتریکی (BIA) است که در زمینه اندازه گیری ترکیب بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

با قرار دادن انگشت شست و سبابه بر روی سنسور Facewatch، درصد چربی و توده عضلانی بدن کاربر، محتوای آب و میزان متابولیسم پایه نمایش داده می شود. قابلیت دیگری به نام Body Harmony Analysis وجود دارد که وضعیت عاطفی کاربر را در طول هفته ردیابی می کند.

GPS دو بانده و عمر باتری 14 روزه از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه است.

ایسوس هنوز اعلام نکرده است که Vivo Watch 6 در چه بازارهایی عرضه می شود، اما ما می دانیم که قیمت آن چه زمانی است 130 یورو / 140 دلار قابل خرید است.