همانطور که گوگل در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل دوم پیکسل واچ در تاریخ 4 اکتبر، در کنار پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو است، داستان چیزهای بیشتری از خود ساعت وجود دارد. در حالی که گوگل در مورد بسیاری از تغییرات بین پیکسل واچ اصلی و پیکسل واچ 2 سخت صحبت می کند، افشاگری های اخیر لوازم جانبی بالقوه ای را که می توانند با این پوشیدنی جدید همراهی کنند، روشن می کند.

یکی از لوازم جانبی قابل توجه بند میلانی است که گوگل در ابتدا آن را سال گذشته به نمایش گذاشت اما هرگز به طور رسمی منتشر نشد. این بند شیک ممکن است بالاخره ارائه شود، اگرچه قیمت آن همچنان مشخص نیست. گوگل در ابتدا آن را با قیمت 129.99 دلار فهرست کرده بود و به کاربران یک گزینه پریمیومی برای تکمیل ساعت های هوشمندشان ارائه می کرد. یکی دیگر از لوازم جانبی بند فلزی Slim است که ماه گذشته در اسناد FCC در رابطه با Pixel Watch 2 ذکر شد.

در حالی که جزئیات مربوط به هزینه آن هنوز در دست نیست، شایان ذکر است که گوگل قیمت ساعت نسل اول خود را تعیین کرده است. بند 199.99 دلار است که نشان می دهد ممکن است گزینه پریمیومی دیگری را برای کاربرانی که به دنبال شخصی سازی دستگاه های خود هستند ارائه دهد. طبق اطلاعات قبلی، Pixel Watch 2 آینده گوگل دارای چیپست Snapdragon W5 Gen 1 خواهد بود که نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتر و بازده انرژی بیشتری را ارائه می دهد. این تغییر حاکی از بهبود عمر باتری است، حتی با افزایش 4 درصدی ظرفیت باتری، که اکنون 306 میلی آمپر ساعت است.

در حالی که Pixel Watch اصلی به دلیل حاشیه‌های بزرگ خود با انتقاداتی مواجه شد، Pixel Watch 2 از یک پنل اولد 1.2 اینچی با وضوح 384×384 برخوردار است. با این حال، صفحه نمایش اکنون توسط سامسونگ عرضه می شود و به طور بالقوه ویژگی های صرفه جویی در باتری و روشنایی افزایش یافته را فعال می کند. Pixel Watch 2 که بر روی Wear OS 4 مبتنی بر Android 13 اجرا می‌شود، نوید به‌روزرسانی‌های یکپارچه را می‌دهد، اولین مورد برای ساعت‌های هوشمند. به‌روزرسانی‌ها در پس‌زمینه رخ می‌دهند و پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه فعال می‌شوند، اگرچه ممکن است فضای بیشتری اشغال کند.

یکی از ویژگی های برجسته اضافه شدن فناوری باند فوق عریض (UWB) از طریق ماژول NXP SR100T UWB است. UWB برای یافتن دقیق دستگاه مفید است و به کاربران در یافتن ابزارهای اشتباه کمک می کند. همچنین Pixel Watch 2 را قادر می‌سازد تا به عنوان کلید دیجیتال خودرو، سازگار با چندین برند بزرگ خودرو، عمل کند.

ساعت Pixel Watch 2 با بندهای متنوع

در دیگر خبرها گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو قرار است به زودی معرفی شوند. جدیدترین نسل از گوشی‌های پرچمدار این شرکت در اوایل اکتبر معرفی می‌شود، اما قبل از عرضه، مدل Pixel 8 Pro اخیراً در یک وب‌سایت گواهی مشاهده شد.

پیکسل 8 پرو آینده غول موتور جستجو در پلتفرم IMDA رویت شد. برای کسانی که نمی دانند، این یک وب سایت صدور گواهی سنگاپور است. در لیست، دستگاه با شماره مدل GC3VE مشاهده شد. علاوه بر این، پایگاه داده تایید می کند که پیکسل 8 پرو از اتصال شبکه 3G، 4G و 5G پشتیبانی می کند. حتی از WiFi، بلوتوث، UWB، WPT و NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه مانند مشخصات و ویژگی های آن در وب سایت ذکر نشده است. اگرچه پوشش قبلی ما بیشتر مشخصات آن را فاش کرده است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوگل Pixel 8 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED است که وضوح QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. در بخش سخت افزاری، چیپست Tensor G3 به همراه 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این چیپست نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های مختلفی را ارائه دهد و حتی نسبت به Tensor G2 خنک‌تر عمل کند. یک بسته باتری 4950 میلی آمپر ساعتی ممکن است انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع 27 واتی و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید