سامسونگ در کنار گلکسی S23 FE، از دیگر اعضای خانواده فن ادیشن هم رونمایی کرد. این محصولات شامل دو تبلت گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس به همراه ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز FE می‌شود.

مشخصات و قیمت گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس

تبلت‌های جدید سامسونگ در دو نسخه با اندازه‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. گلکسی تب اس ۹ اف ای به نمایشگر 10.9 اینچی و گلکسی تب اس ۹ اف ای پلاس به صفحه نمایش 12.4 اینچی مجهز شده است. این نمایشگرها از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز هستند.

تبلت‌های جدید سامسونگ برای افزایش کیفیت تصویر در محیط بیرون، از فناوری Vision Booster سامسونگ استفاده می‌کند. این محصولات همچنین به اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده‌اند و از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کنند. همچنین درون جعبه آن‌ها قلم S Pen قرار گرفته است.

قدرت گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس را تراشه اگزینوس 1380 تأمین می‌کند که در نسخه استاندارد توسط 6/8 گیگابایت رم و در نسخه پلاس توسط 8/12 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این تبلت‌های سامسونگ در دو نسخه با 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسند و البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ برای تبلت‌های جدیدش از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که البته مدل پلاس از یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید دیگر روی پنل پشتی هم بهره می‌برد. گلکسی تب اس 9 اف ای به یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی و گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس به یک باتری 10,000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. این تبلت‌ها از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی تب S9 FE در نسخه پایه با قیمت 529 یورو و گلکسی تب S9 FE پلاس در نسخه پایه با قیمت 699 یورو روانه بازار می‌شوند.

مشخصات و قیمت ایرباد سامسونگ گلکسی بادز FE

گلکسی بادز FE مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایرباد بی‌سیم سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود که 109 یورو یا 99 دلار قیمت دارد. این محصول از بلوتوث 5.2 و فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند و با کیس قابل شارژ، تا 21 ساعت شارژدهی دارد.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds FE از کدک‌های صوتی AAC و SBS پشتیبانی می‌کند و دارای کنترل‌های لمسی است. هر ایرباد دارای 3 میکروفن است و با سه سری سیلیکونی مختلف روانه بازار می‌شود.

شارژدهی باتری این ایرباد با فعال‌بوددن سیستم حذف نویز فعال به 6 ساعت می‌رسد. کیس این محصول یک باتری 479 میلی‌آمپرساعتی دارد.