سامسونگ احتمالاً در حال آماده شدن برای هدف قرار دادن تمام بخش های بازار با نسخه های ماهانه جدید خود است. سامسونگ اخیرا گلکسی M34 5G را با قیمت 18999 روپیه برای نسخه 6 گیگابایتی و 20999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایتی در بازار هند عرضه کرده است.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند دیگری به نام Samsung Galaxy F34 5G را عرضه کند. اکنون به نظر می رسد که این پیش بینی در حال تبدیل شدن به واقعیت است زیرا دستگاه اخیراً در گواهی بلوتوث SIG، صفحه پشتیبانی شرکت و گواهی BIS مشاهده شده است. همچنین، این گوشی هوشمند در حال حاضر به عنوان یک دستگاه پشتیبانی شده در Google Play فهرست شده است که به معرفی زودهنگام اشاره دارد.

لیست نام گوشی هوشمند با شماره مدل SM-E346B را تأیید می کند. همچنین، اطلاعات زیادی از این گواهی فاش نشده است، اما از آنجایی که در این لیست مشاهده شد، می‌توان انتظار داشت که به زودی به لیست کنسول Google Play راه پیدا کند و ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند فاش کند.

طبق شایعات، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند مشابه گلکسی A34 5G باشد. گلکسی A34 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 است و تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت را ارائه می دهد. این دستگاه دارای One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 است.

این گوشی مجهز به دوربین پشتی سه گانه است که بر روی یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سوم 5 مگاپیکسلی متمرکز شده است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می کند. سامسونگ گلکسی A34 5G را با 4 سال به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال به روز رسانی نرم افزار ارائه می دهد.

در اخبار مربوط به ماه آوریل، سامسونگ گلکسی A24 4G را در چندین بازار معرفی کرد. اگر گزارش جدیدی از GizNext باور شود، این برند در حال حاضر روی Galaxy A25 5G کار می کند. این رسانه با Steve Hammerstoffer (معروف به OnLeaks) همکاری کرد تا طراحی A25 را از طریق رندرهای CAD فاش کند. سامسونگ گلکسی A23 را در انواع 4G و 5G عرضه کرده است. A24 در حال حاضر فقط در نسخه 4G موجود است. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه هایی برای راه اندازی نسخه 5G دارد یا خیر. این گزارش حاکی از آن است که این دستگاه که انتظار می رفت با نام A24 عرضه شود، ممکن است در نهایت با نام Galaxy A25 5G به فروش برسد.

گزارش جدید حاکی از آن است که گلکسی A25 دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی با طراحی ناچ خواهد بود. در پنل پشتی گوشی یک دوربین سه گانه با فلاش LED قرار گرفته است. برای امنیت این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت در کناره و کلید تنظیم صدا در کناره قرار گرفته است. گلکسی A25 دارای بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا است. بر اساس این گزارش، ابعاد دستگاه 162 در 77.5 در 8.3 میلی متر خواهد بود که تقریباً با ابعاد گلکسی A24 4G یکسان است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات A25 وجود ندارد.

OnLeaks همچنین رندرهایی از Galaxy S23 FE، یک گوشی پرچمدار اقتصادی آینده منتشر کرد. متأسفانه، مانند گلکسی A25، S23 FE طراحی غیر الهام‌بخشی دارد و بسیار شبیه به گلکسی A54 است.

منبع

به این پست امتیاز دهید