سری شیائومی 14 ماه گذشته میلادی به‌عنوان اولین گوشی‌های بازار با اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد. حالا مشخص شده است که این محصولات رکوردشکنی کرده‌اند و شیائومی توانسته 1.44 میلیون دستگاه از آن‌ها را تنها در مدت 10 روز به فروش برساند.

به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، Ice Universe، سری شیائومی 14 رکورد این شرکت را شکسته است. فروش 1.44 میلیون دستگاه در 10 روز، یک دستاورد بزرگ در دنیای اندروید محسوب می‌شود و رقابت را در بازار فشرده‌تر کرده است.

سری شیائومی 14 هنوز وارد بازار جهانی نشده است

درحالی شیائومی به این رکورد فروش دست پیدا کرده که هنوز این محصولات وارد بازار جهانی نشده‌اند، بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده رکورد آن جابه‌جا شود. علاوه‌براین، انتظار می‌رود سال آینده میلادی شیائومی 14 اولترا معرفی شود که می‌تواند احیای این سری در بازار را در پی داشته باشد.

شیائومی 14 یکی از قدرتمندترین پرچمدارهای بازار محسوب می‌شود که سال آینده باید با محصولاتی مانند سری گلکسی S24 رقابت کند؛ گوشی‌‎های هوشمندی که احتمالاً با دو تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 روانه بازار می‌شوند.

شیائومی ۱۴ به نمایشگر 6.36 اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. مدل پرو هم از نمایشگر 6.73 اینچی LTPO بهره می‌برد. این محصولات در بالاترین نسخه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی هستند.

این گوشی‌های هوشمند به‌طور پیش‌فرض به HyperOS مجهز شده‌اند؛ سیستم‌عامل جدید شیائومی که مبتنی بر اندروید است و در آینده به دیگر محصولات این غول چینی راه پیدا می‌کند. این محصولات همچنین به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

درصورتی‌که شیائومی پرچمدارهای جدیدش را با قیمت رقابتی وارد بازار جهانی کند، احتمالاً با فروش بالایی مواجه می‌شوند.