پیش از این پیش‌بینی می‌شد که اپل ویژن پرو با قیمت ۳۴۹۹ دلار، محصولی با تولید محدود باشد؛ اما یکی از شایعات، چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای از هدست واقعیت مجازی اپل ارائه می‌دهد و بیان می‌کند که در زمان عرضه، انتظار می‌رود این دستگاه ۴۰۰ هزار واحد فروش داشته باشد که با توجه به اینکه این محصول ابتدا تنها در آمریکا در دسترس خواهد بود، عدد شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسد.

براساس پیش‌بینی‌های جیمیان، این گجت پوشیدنی نه تنها در سال ۲۰۲۴ به فروش یک میلیون واحدی می‌رسد، بلکه تنها سه سال پس از حضور در بازار در سال ۲۰۲۶، فروش ۱۰ میلیون واحد را ثبت خواهد کرد.

در گزارشی دیگر اشاره شده که هزینه‌‌ی تولید اپل ویژن پرو به ۱۷۰۰ دلار می‌رسد که فاصله‌ی قابل‌توجهی با قیمت فروش ۳٬۴۹۹ دلاری دارد. مشتریان آمریکایی باید این مبلغ را تنها برای خود هدست پرداخت کنند و درصورت اضافه شدن لنز های مختلف و سایر افزونه‌ها به هدست، این قیمت حتی بالاتر هم می‌رود.

۶۰ درصد از قطعات استفاده‌شده در اپل ویژن پرو چینی است و هدست اپل را می‌توان از این حیث با گوشی آیفون ۱۵ مقایسه کرد. گفته می‌شود که لاکس‌شر شریک انحصاری اپل برای مونتاژ ویژن پرو به‌حساب می‌آید.

با توجه به برآوردهای صورت‌گرفته، همه‌ی این پیش‌بینی‌ها کمی بیش‌ازحد خوش‌بینانه به نظر می‌رسند و حتی تحلیلگری به نام مینگ‌چی کوئو اظهار داشته است که برای عرضه‌ی نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی ویژن پرو، این شرکت باید قیمت نسخه‌های فعلی را به‌شدت کاهش دهد. حتی در آن زمان، انتظار نمی‌رود جانشین ویژن پرو تا سال ۲۰۲۷ به تولید انبوه برسد.

طبق گزارش‌ها، نسخه‌ی ارزان قیمت در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود و گفته می‌‌شود که در بخش پردازنده و نمایشگر افت خواهد کرد. احتمالاً اپل به‌جای یک تراشه‌ی رده‌بالا در سطح مک بوک و یک پنل با کیفیت مطلوب، به تراشه‌ی گوشی آیفون روی می‌آورد.

با توجه به اینکه اپل ویژن پرو هنوز به بازار عرضه نشده است، به‌سختی می‌توان مشخص کرد که نسخه‌های فعلی یا آینده‌ی این محصول تا چه حد در بازار موفق عمل خواهند کرد.