شیائومی اخیرا پاوربانک جدیدی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت معرفی کرده است که یک مدل مغناطیسی برای شارژ بی سیم گوشی های هوشمند مختلف است.

شیائومی پاوربانک مغناطیسی جدیدی را در چین راه اندازی کرده است. پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی 7.5 واتی اکنون از فروشگاه های شیائومی، شیائومی یوپین و سایر پلتفرم های آنلاین در دسترس است.

این پاوربانک از فناوری شارژ مغناطیسی ایمن از طریق نیروی مکش مغناطیسی 10N خود استفاده می کند. به لطف فناوری القایی خودکار، نیازی به فشار دادن دکمه ای برای شارژ بی سیم آیفون نیست. جذب دقیق را ارائه می دهد و مخصوص مدل های آیفون از آیفون 12 به بالا طراحی شده است.

پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی دارای سنسور شارژ بی سیم خودکار است و دستگاه متصل را تنها با یک مکش شارژ می کند. دارای شارژ سریع USB-C دو طرفه و طراحی باریک است. ضخامت آن 12 میلی متر است و هنگام شارژ، لنز آیفون را مسدود نمی کند، بنابراین می توان از گوشی هوشمند در حین شارژ استفاده کرد. همانطور که از نام آن پیداست، پاوربانک مغناطیسی دارای ظرفیت 7.5 وات است و می تواند حداکثر سرعت شارژ سیمی 18 وات را ارائه دهد. حداکثر توان ورودی پاور بانک 2.2 ساعت است.

هنگام استفاده از شارژ سیمی و بی سیم، پاوربانک سرعت شارژ 10 وات را برای هر دو پریز ارائه می دهد. هنگام شارژ خودکار، پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی 7.5 واتی فقط از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. شیائومی می گوید این پاوربانک می تواند آیفون 15 را تنها یک بار به طور کامل شارژ کند و به عنوان یک باتری پشتیبان برای گوشی هوشمند عمل کند. در پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپری شیائومی دو ترمیستور NTC وجود دارد. این سخت افزار با نرم افزار داخلی کار می کند تا یک سیستم کنترل دما را تشکیل دهد که می تواند به طور فعال قدرت را با تغییر دما تنظیم کند.

پاوربانک جدید 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاوربانک مغناطیسی شیائومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، 7.5 وات، 129 یوان (18 دلار) قیمت دارد. در حال حاضر در دسترس بودن به چین وابسته است، اما این مدل ممکن است بعداً در بازارهای دیگر در دسترس باشد.

در خبر دیگر، شیائومی یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی و سایر دستگاه های دیجیتال است. پیش از این، شیائومی یک ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی با نام MIJIA Essence معرفی کرده بود.

ماشین لباسشویی هوشمند جدید MIJIA از فناوری شستشوی سریع Essence استفاده می کند و می تواند فرآیند شستشو را در کمتر از 36 دقیقه کامل کند. فناوری شستشوی سریع اسنس با فعال کردن فاکتورهای پیش فعال 1.5 برابر اسانس غلیظ بیشتری تولید می کند و از تزریق مستقیم فشار بالا برای شستشوی موثر استفاده می کند.

در مقایسه با ماشین های لباسشویی سنتی، فناوری جدید زمان شستشو را تا 45 درصد کاهش می دهد. همچنین حدود 33 درصد در مصرف آب و 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند. شیائومی می گوید نسبت شستشو به تمیز کردن این گجت تا 1:1 است.

از نظر راندمان خشک کردن، ماشین لباسشویی جدید دارای یک سنسور با دقت بالا برای کنترل دقیق دما و زمان در زمان واقعی است تا به طور موثر هنگام خشک شدن لباس متوقف شود. همچنین از خشک کردن ملایم در دماهای پایین با دمای کنترل شده دقیق بین 55 تا 65 درجه سانتیگراد پشتیبانی می کند، بنابراین اطمینان می دهد که لباس ها در هنگام خشک شدن آسیب نمی بینند. در عین حال، سرعت حرکت بالا یکنواخت 14.5 متر بر ثانیه زمان خشک شدن به طور قابل توجهی کوتاهتر را تضمین می کند.

ماشین لباسشویی جدید از تحویل هوشمند دو کاناله پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از راه دور برنامه های شستشو و کنترل را از طریق برنامه MIJIA برنامه ریزی کنند. همچنین از کنترل صوتی XiaoAi، اتصال دستگاه AIoT و یادآور صوتی بلندگوی XiaoAi پشتیبانی می کند. این ماشین لباسشویی از ارتقاء آنلاین OTA نیز پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید