شیائومی پاوربانک 20000 میلی آمپری جدیدی را برای بازار چین معرفی کرده است. این پاوربانک شیائومی می تواند تا 33 وات برق را برای گوشی هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند تامین کند و با شارژ سریع دو طرفه 30 واتی زمان شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

پاوربانک به گونه ای طراحی شده است که استانداردهای بین المللی هوانوردی را رعایت کند. بدنه این دستگاه از مواد بادوام PC+ABS ساخته شده است. جدیدترین پاوربانک شیائومی لبه های گرد و وزن مناسبی دارد و می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که دائماً با هواپیما سفر می کنند.

شیائومی

این پاوربانک دارای دو سلول باتری لیتیوم یونی 10000 میلی آمپر ساعتی و یک پردازنده تشخیص هوشمند است. این پردازنده به طور خودکار جریان خروجی را با توجه به نیاز دستگاه های مختلف تنظیم می کند. این دستگاه از حالت شارژ کم جریان نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی

پاور بانک شیائومی 9 گواهی ایمنی دریافت کرد. در نتیجه در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه سریع، دمای بالا، اتصال کوتاه و سایر شرایط غیرعادی محافظت می شود.

جدیدترین پاوربانک شیائومی به دو درگاه USB-C و یک پورت USB-A اضافی مجهز شده است، این پورت ها به کاربران اجازه می دهند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. قیمت پاوربانک جدید شیائومی 159 یوان (22 دلار) است.