روابط عمومی دیوار با صدور اطلاعیه ای عذرخواهی و اعلام کرد که این اشتباه را جبران خواهد کرد.

در بیانیه آمده است: «ما اخیراً متوجه شدیم که به دلیل یک اشکال نرم افزاری در فایروال ما، متأسفانه در پاسخ به تعدادی از تحقیقات دادگاه، آدرس اینترنتی (IP) نادرستی را گزارش کردیم. در رابطه با یک پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال، این اشتباه ما باعث دستگیری غیرقانونی یک شهروند به مدت 4 شبانه روز شد. با اهتمام پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه ای در کشف این باگ، بلافاصله با شناسایی و رفع آن، نسبت به دلجویی و پرداخت غرامت این حادثه ناگوار اقدام و رضایت شهروند مذکور را جلب کردیم.

ما گمان می کنیم که از ژوئیه 1402 تا مه 1403، افراد دیگری ممکن است به این دلیل دچار مشکل شده باشند. ما مسئولیت این خطای فاحش را می پذیریم و صمیمانه عذرخواهی می کنیم. ما تیم ویژه ای را برای پیگیری همه جانبه این حادثه در دیوار تعیین کرده ایم و تلاش می کنیم به هر طریق ممکن قربانیان احتمالی را شناسایی و با دلجویی از خسارات آنها جبران کنیم.

از کلیه شهروندانی که ممکن است به دلیل این خطای نرم افزاری دچار مشکل شوند تقاضا داریم تا تاریخ 31 مرداد ماه 1403 با شماره تلفن 79458570-021 تماس حاصل فرمایند و یا اطلاعات و مدارک خود را به آدرس ایمیل legal@divar.ir ارسال کنند تا نسبت به رفع مشکل و جبران خسارت احتمالی آنها اقدام شود. خسارت بدون شک خسارات وارده به مردم قابل جبران نیست اما دیوار برای هر روز همین مشکل 10 میلیون تومان به افراد آسیب دیده غرامت پرداخت می کند.