پلتفرم انتشار رایگان آگهی آنلاین به‌تازگی همکاری جدیدی را با سرویس‌دهنده‌های مختلف شکل داده است. طی این همکاری جدید قرار است به نیازهای مختلف کاربران دیوار پاسخ داده شود. «کنار دیوار» محصول جدید این پلتفرم است که از طریق آن می‌توان از سرویس‌های متنوع برای پرداخت، امضای قرارداد، ارسال محصول و… استفاده کرد.

دیوار را باید یکی از مراجع اصلی خریدوفروش کالای دست‌دوم بدانیم؛ پلتفرمی که با ارائه خدمات مختلف سعی در افزایش رضایت کاربران خود دارد. فراگیری، تنوع خدمات و کالاهای آگهی‌شده در این پلتفرم، نیازهای متنوع کاربران دیوار را برطرف کرده است.

به‌طور مثال، بحث کلاهبرداری یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های خریداران و فروشنده‌های فعال در دیوار است. این کلاهبرداری نیز حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود و می‌تواند در بحث پرداخت مشاهده شود؛ مثلاً نگرانی درباره سلامت خودرویی باشد که از طریق این پلتفرم شناسایی شده است. مسئله دیگر بحث ارسال کالاهای فروش‌رفته بر بستر دیوار است که گاه هماهنگی و انتخاب روش ارسال تبدیل به یک مشکل می‌شود.

ازهمین‌رو دیوار طی همکاری با سرویس‌دهنده‌های مختلف در حوزه پرداخت، حمل‌ونقل، کارشناسی و… سعی کرده است پاسخ مناسبی به نیازهای کاربران خود دهد. کنار دیوار نام محصول جدید این پلتفرم است که کاربران می‌توانند از خدمات متنوع این بستر استفاده کنند.

درحال‌حاضر این خدمات در دو بخش «چت» و «مدیریت آگهی» در اختیار کاربران قرار گرفته است. تاکنون نیز سرویس‌دهنده‌هایی ازجمله «تومن»، «اسنپ»، «تپسی»، «پادرو»، «پستکس»، «امضانو (لامینگو)»، «کارشناسی کارنامه»، «همراه مکانیک»، «احراز هویت گاتا»، «احراز هویت ونیفای (عصر داده)»، «احراز هویت یو آیدی»، «کارشناسی ملک الوملک»، «سرویس عکاسی کادرو» و «احراز اقامت کوتاه‌مدت چاردیواری» در کنار دیوار خدمت ارائه می‌کنند.

افزایش امنیت پرداخت با تومن

اپلیکیشن پرداخت آنلاین «تومن» یکی از پلتفرم‌هایی است که در کنار دیوار خدمات ارائه می‌کند. پس از آنکه با خریدار بر سر یک محصول خود در بخش «چت دیوار» به توافق رسید، می‌توانید از بخش افزونه‌ها گزینه «پرداخت امن» را انتخاب کنید تا یک معامله امن ایجاد شود.

در این مسیر ابتدا باید قیمتی را که باهم به توافق رسیده‌اید، وارد کنید و روی گزینه «ساخت معامله امن» بزنید. با پذیرش قوانین مربوطه، لینک پرداخت برای خریدار ارسال می‌شود. پس از پرداخت او، می‌توانید کالای خود را ارسال کنید. البته تا زمانی که سفارش تحویل خریدار نشود، پول به حساب شما واریز نخواهد شد.

حل دغدغه ارسال کالا

ارسال و دریافت ایمن و راحت کالای آگهی‌شده یکی دیگر از دغدغه‌های کاربران دیوار است. افزونه جدید اضافه‌شده به بخش چت دیوار استفاده از «ارسال کالا» است. در این راستا، سرویس‌دهنده‌های مختلفی همچون اسنپ، تپسی، پستکس و پادرو خدمات ارائه می‌کنند.

بسته به اینکه فروشنده و خریدار در کدام شهر کشور هستند، سرویس‌های مختلف به کاربر پیشنهاد می‌شود که با انتخاب آن‌ها می‌تواند فرایند ارسال کالا را مدیریت کرد. بسته به انتخاب هر سرویس‌دهنده، بایستی شماره تلفن خود را وارد کرد تا بتوان یک سفارش جدید برای ارسال کالا ایجاد نمود.

افزایش سرویس‌ها بر بستر دیوار

موارد ذکرشده تنها سرویس‌هایی هستند که درحال‌حاضر با دیوار همکاری می‌کنند؛ در آینده‌ای نه‌چندان دور براساس نیاز کاربران این پلتفرم، خدمات جدیدتری از سوی سرویس‌دهنده‌های معتبر به کاربران ارائه خواهد شد.

کنار دیوار با تنوع خدمات خود و افزایش اعتماد و اطمینان در میان کاربران، می‌تواند گام بزرگی برای افزایش معاملات بر بستر این پلتفرم باشد. در طراحی این محصول سعی شده است تا دو اصل «کاربرپسند» و «سادگی» رعایت شود تا افراد بیشتری از این خدمات استفاده کنند.