الون ماسک با تمرین روی بهبود وضعیت توییتر خود تمرکز کنید ژرژ سنت پیر، ستاره هنرهای رزمی ترکیبی متحول شده است و اخیراً عکسی را با مربی خود به اشتراک گذاشته است. اقدامی که امکان انجام نبرد بین آن وجود دارد ماسک و مارک زاکربرگ افزایش.

سنت پیر او با انتشار سه لبخند، در توییتی نوشت: «تمرین عالی با سه پسری که من واقعاً آنها را تحسین می کنم. ضریب هوشی کل این عکس 1000 است که البته شامل من نمی شود.

در ضمن مادر الون ماسک او علناً پسرش را از دعوا منع کرد و به آخرین تلاش‌های او برای تمرین مبارزه با عصبانیت واکنش نشان داد. وی در واکنش به عکس منتشر شده از پسرش در کنار مربی MMA نوشت: «نه! امیدوارم فقط برای سرگرمی باشد.”

مدافعان ماسکطرفداران زاکربرگ و افرادی که از دورنمای مضحک دعوای دو میلیاردر مشهور در قفس لذت می برند، با ترکیبی از میم های گیج کننده به آخرین تحولات در این زمینه واکنش نشان داده اند.

یکی از کاربران در توییتر گفت:ماسک او کار در توییتر را متوقف کرد تا بتواند روی مبارزه خود تمرکز کند.”

با توجه به آینده نگری، اگر چه مبارزه ممکن بین ماسک و زاکربرگ تاکنون توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما نشانه های بسیار کمی از مذاکرات جدی برای مبارزه واقعی وجود دارد. البته دانا وایترئیس UFC اعلام کرده است که دو میلیارد سلبریتی در مورد مبارزه در قفس جدی هستند و این مبارزه در Octagon در وگاس برگزار می شود.

به طور مشخص ماسک او به التماس های اولیه مادرش توجهی نکرد و شروع به تحصیل کرد. شخصی او نوشت: «من از قدرت و مهارت او در پاها و روی زمین بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. نگاه کن ایلان و نام تجاری انجام هنرهای رزمی واقعاً الهام‌بخش به نظر می‌رسد، اما من فکر می‌کنم اگر آنها به جای مبارزه در قفس، فقط هنرهای رزمی را تمرین کنند، بسیار بهتر است.»

زمان نشان خواهد داد که آیا مبارزه در قفس واقعیت دارد یا خیر ماسک و زاکربرگ برگزار میشه یا نه؟ البته مدیر عامل تسلا اعتراف کرد که به آموزش های بسیار بیشتری نیاز دارد.