لاجیتک به گسترش دامنه محصولات خود ادامه می دهد. این شرکت که ماوس، کیبورد، دوربین و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید تولید می کند، برای حرفه ای ها، گیمرها و کاربران عادی که محصولات ساده را ترجیح می دهند، یک برند محبوب است.

اکنون این شرکت محصول جدیدی را به طور اختصاصی برای گیمرها معرفی کرد. این کمپانی اخیراً Playseat Challenge X – Logitech G Edition را معرفی کرد، یک صندلی گیمینگ شبیه ساز مسابقه ای که با ست پدال و فرمان لاجتیک G طراحی شد.

ما مطمئن هستیم که شما صندلی های گیمینگ با طرح های کابین خلبان را در اینترنت دیده اید. این سیستم، که باعث می‌شود بسیاری از افراد در نگاه اول بی‌آرام شوند، اکنون با نام تجاری متمرکز بر بازی لاجیتک، «G» در دسترس هستند. Playseat Challenge X – Logitech G Edition یک کابین شبیه ساز مسابقه ای سبک وزن و تاشو است. این مدل به گونه ای طراحی شده که با فرمان و پدال های مسابقه Logitech G سازگار باشد.

به گفته این شرکت، یک گزینه عالی برای مبتدیان و حرفه ای ها با قیمت مقرون به صرفه است. طبق بیانیه شرکت ها، Playseat Challenge X از یک قاب فولادی بادوام ساخته شده و دارای یک صندلی Actifit برای راحتی است.

همچنین کاملاً قابل تنظیم شده، بنابراین می توانید موقعیت مسابقه ای مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید. کابین خلبان همچنین دارای یک پایه تعویض دنده و یک پایه پدال کج است که هر دو در نسخه G Logitech گنجانده شده اند. یکی از ویژگی های کلیدی Playseat Challenge X طراحی سبک وزن و تاشو آن است.

این امر تنظیم و ذخیره کابین خلبان را آسان می کند، حتی اگر فضای محدودی دارید. کابین خلبان یک کیف حمل نیز دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را به مهمانی‌های LAN و رویدادهای دیگر منتقل کنید. Playseat Challenge X با طیف گسترده ای ازفرمان و پدال مسابقه ای Logitech G سازگار است، از جمله:

  • لاجیتک G29
  • لاجیتک G923
  • چرخ مسابقه لاجیتک G Pro
  • جابجایی نیروی محرکه لاجیتک G
  • Logitech G Pro Racing Shifter

Playseat Challenge X – Logitech G Edition دارای قیمت خرده فروشی 299 دلار و 299 یورو است. در حال حاضر از طریقی خرده فروشان بزرگ از جمله LogitechG.com در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید