ال‌جی مانیتور 27UQ750 را معرفی کرده است که نمایشگر گیمینگ 27 اینچی 144 هرتزی 4K را با طراحی ظریف مانیتور اداری ترکیب می‌کند. این نیازهای کار و بازی را برآورده می‌کند، با ویژگی‌هایی که در وب‌سایت ال‌جی شرح داده شده است و در نزدیکی عرضه قرار دارد.

مانیتور 27UQ750 دارای یک پنل 27 اینچی VA با رنگ‌های زنده و زوایای دید وسیع است که با وضوح 4K برای تصاویر واضح بهبود یافته است. گیمرها از نرخ رفرش 144 هرتز آن بهره می‌برند که گیم پلی روان تر و مزیت رقابتی را ارائه می دهد. از ویژگی های برجسته این مانیتور می توان به طیف رنگی 95درصدی DCI-P3 برای کارهای حرفه ای، همراه با روشنایی 400 نیت و نسبت کنتراست 3000:1 برای تصاویر واضح اشاره کرد. زمان پاسخ 5 میلی‌ثانیه، تأخیر در محتوای سریع را از بین می‌برد. هم برای بازی و هم برای کارهای حرفه ای مناسب است.

27UQ750 دارای یک پایه قابل تنظیم و چرخش برای زوایای دید قابل تنظیم است. همچنین دارای دو بلندگوی 5 واتی برای خروجی صدای داخلی رضایت بخش است.این مانیتور با درگاه‌های HDMI 2.1 و DP 1.4 اتصال آینده‌نگر را ارائه می‌کند، اما درگاه USB-C برجسته است. این دستگاه از انتقال داده و انتقال انرژی دو جهته چشمگیر در 90 وات پشتیبانی می کند که برای کاهش درهم ریختگی کابل و شارژ لپ تاپ های USB-C ایده آل است.

مانیتور 27UQ750 ال‌جی ویژگی‌های بازی و حرفه‌ای را یکپارچه با هم ترکیب می‌کند و کیفیت صفحه‌نمایش درجه یک، اتصال انعطاف‌پذیر، و طراحی همه‌کاره مناسب برای محیط‌های اداری و بازی را ارائه می‌دهد.

 

مانیتور 27UQ750 ال جی از راه رسید

 

در اخباری دیگر ال‌جی، غول محصولات الکترونیک کره جنوبی، امروز تلویزیون 97 اینچی SIGNATURE OLED M3 را در کره جنوبی عرضه کرد. قیمت عرضه این تلویزیون شگفت‌انگیز 43.9 میلیون وون است که تقریباً 28.42 میلیون روپیه می شود. M3 که با سایز صفحه نمایش 97 اینچی عرضه می شود از فناوری Zero Connect بهره می برد و انتقال بی سیم سیگنال های صوتی و تصویری را در زمان واقعی امکان پذیر می کند. این را می توان تا رزولوشن 4K با نرخ نوسازی چشمگیر 120 هرتز پخش کرد.

Zero Connect Box M3 از صفحه‌نمایش اصلی جدا شده، که برای اتصال بی‌وقفه به دستگاه‌های دیگر مانند کنسول‌های بازی و ست‌اپ باکس‌های کابلی ماهواره‌ای تأمین می‌شود. M3 همچنین چندین گزینه اتصال HDMI را ارائه می دهد. اتصال بی سیم یکی دیگر از گزینه های اتصال است که در تلویزیون وجود دارد.

M3 فاقد سیم های قابل مشاهده است، که طراحی مینیمال یک دیواره آن را ممکن می سازد. این امر زیبایی شناسی تلویزیون را افزایش می دهد. ال‌جی با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته در الگوریتم تلویزیون تضمین کرده است که انتقال بی‌سیم محتوای ویدیویی و صوتی به صفحه نمایش OLED به‌طور یکپارچه انجام می‌شود. کاربر همچنین می‌تواند آنتن را روی جعبه اتصال صفر بچرخاند یا تنظیم کند تا از همسویی دقیق با محل قرارگیری تلویزیون اطمینان حاصل کند. باکس دارای قابلیت های تشخیص صدا است که به کاربران انگیزه می دهد تا M3 و سایر دستگاه های متصل را از طریق حالت های فرمان صوتی کنترل کنند.

در حال حاضر، مشخص نیست که M3 چه زمانی در بازارهای جهانی و همچنین هند عرضه خواهد شد. در اخباری مرتبط ال‌جی الکترونیکس از محصولات جدید و صوتی خود در بازار هند رونمایی کرد. در طی این اعلامیه، شرکت سه بلندگوی جدید از سری XBOOM خود را عرضه کرد که شامل مدل‌های جدید RNC9، RNC7 و RNC5 می‌شود.

غول فناوری کره جنوبی اوایل این هفته از اسپیکرهای جدید رونمایی کرد و آنها با مشخصات و ویژگی های قابل توجه مختلف وارد بازار شدند. در ابتدا در مورد مدل برتر صحبت می کنیم، RNC9 دارای یک تقویت کننده دوبل سوپر باس، Bass Blast و X-Shiny Woofer است که این شرکت ادعا می کند صداهای باس و قوی را بدون هیچ گونه اعوجاج ارائه می دهد. برای اتصال، بلندگوهای مهمانی مجهز به 2 پورت USB، بلوتوث و رادیو FM نیز هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید