بلومبرگ در گزارشی ادعا می کند که اپل در حال کار بر روی نمایشگر جدیدی با تراشه سیلیکون اپل است که می تواند مستقل از مک عمل کند. به عنوان مثال، این مانیتور می تواند به عنوان یک نمایشگر هوشمند در حالت آماده به کار عمل کند.

مدتی است که شاهد شایعاتی در مورد مانیتور جدید اپل هستیم. به عنوان مثال، اپل احتمالاً روی یک مانیتور مینی LED 27 اینچی کار می کند که جایگزین مانیتور گران قیمت Pro Display XR خواهد شد.

مانیتور جدید اپل با قابلیت تبدیل به نمایشگر هوشمند

بلومبرگ در گزارش خود می گوید اپل در حال کار بر روی مانیتور جدیدی است که از قابلیتی مشابه حالت آماده به کار iOS 17 استفاده می کند.این ویژگی به آیفون اجازه می دهد در هنگام شارژ افقی به عنوان یک نمایشگر هوشمند عمل کند. این ویژگی در آیفون شبیه یک ساعت زنگ دار قدیمی است که می توانید در هنگام خواب از آن استفاده کنید. همچنین با گجت های مختلفی مواجه می شویم.

اکنون به نظر می رسد که اپل می خواهد ویژگی مشابهی را برای مانیتور جدید خود بیاورد. به گفته آلمانی، این محصول در اسرع وقت یعنی سال آینده وارد بازار خواهد شد.

بد نیست بدانید که شایعات ابتدا به این قابلیت برای آیپد اشاره کردند، اما برخلاف انتظار، اپل قابلیت استندبای را فقط برای آیفون ارائه می کند و خبری از آن برای iPadOS 17 در WWDC 2023 وجود ندارد، البته احتمال وجود دارد. که قابلیت حالت آماده به کار در نسخه های بعدی iPadOS 17 به آنها اضافه شود.