شرکت Visonic در بیانیه ای رسمی مانیتور گیمینگ VX4518 را با پنل منحنی فوق عریض معرفی کرد. مانیتور Visonic VX4518 از یک پنل LCD 44.5 اینچی VA با رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل استفاده می کند.

مانیتور VX4518 دارای نسبت تصویر 32:9 و انحنای 1500 رادیان است و از نرخ رفرش 165 هرتز با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه بهره می‌برد که تاخیر ورودی را کاهش می‌دهد و شبح‌ها را به حداقل می‌رساند.

مانیتور جدید Visonic از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند و 99 درصد از طیف رنگی sRGB و 90 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و در هنگام ویرایش عکس ها و فیلم ها، بازتولید رنگ دقیق تری را ارائه می دهد.

مانیتور بازی VX4518 از فناوری‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند که پارگی صفحه را کاهش می‌دهد تا بازی‌ها را روان‌تر کند. علاوه بر این، عملکرد تثبیت کننده سیاه مانیتور جزئیات بیشتری را هنگام نمایش مناطق تاریک ارائه می دهد.

مانیتور Visonic با صفحه نمایش بزرگ خود یک انتخاب عالی برای کاربران علاقه مند به مالتی تسکینگ است و با سوئیچ داخلی KVM، امکان کنترل دو کامپیوتر مختلف را با صفحه کلید و ماوس ارائه می دهد.

در بخش اتصالات، مانیتور مذکور از دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB-B upstream، یک پورت USB-C با پشتیبانی از منبع تغذیه 65 وات و سه پورت USB-A 3.2 پایین‌دست استفاده می‌کند.

مقالات مرتبط

مانیتور گیمینگ ویسونیک علاوه بر بلندگوهای داخلی، از جک 3.5 میلی متری نیز برای اتصال بلندگوها و هدفون های خارجی استفاده می کند. این نمایشگر با پشتیبانی از فناوری تنظیم نور، فشار چشم را در طول جلسات کاری طولانی کاهش می دهد. همچنین با پشتیبانی از فناوری سخت افزاری برای کاهش نور آبی از چشم ها مراقبت می کند.

قیمت مانیتور جدید Viosonic در JD.com در حال حاضر 4999 یوان (حدود 703 دلار) است. با توجه به مشخصات فنی، مانیتور مذکور بدون شک جزو بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار است.