به نظر می رسد سال 2024 و اوایل سال 2025 برای سامسونگ بسیار شلوغ خواهد بود. این شرکت اوایل سال جاری سری گلکسی اس 24 را عرضه کرد که با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شد. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی و عرضه محصولات بیشتری است. اکنون یک منبع ادعا می کند که سال آینده باید منتظر رونمایی و عرضه چه محصولاتی باشیم.

منبع آگاه به نام PandaFlashPro سامسونگ در پستی در شبکه اجتماعی X نقشه راه خود را فاش کرد. محصولات جدیدی در این گزارش قابل مشاهده است که پیش از این نام و تایید برخی از آنها در فضای مجازی فاش شده بود.

دستگاه هایی که سامسونگ احتمالاً در ادامه در سال 2024 یا 2025 معرفی خواهد کرد

ابتدا در مورد گوشی های تاشو باید گفت که احتمالا در جولای 2023 (تیر یا مرداد 1403) گوشی های گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6 و گلکسی فولد اولترا رونمایی و عرضه خواهند شد. به نظر می رسد که نسخه اولترا گلکسی فولد Fold 6 Ultra نام نخواهد داشت. بنابراین شاید سامسونگ خط تولید جداگانه ای را برای تولید این گوشی پرچمدار راه اندازی کند.

همچنین احتمالاً ماه جولای شاهد عرضه پوشیدنی‌های جدید از جمله سری Galaxy Buds 3، Galaxy Watch 7 و Galaxy Ring خواهیم بود. این گزارش همچنین اطلاعاتی در مورد برنامه های سامسونگ برای عرضه تعدادی از دستگاه های Fan Edition دارد. بر این اساس، انتظار می‌رود نسخه‌های FE گلکسی Z Flip، Galaxy S24، Galaxy Buds 2، Galaxy Watch، Galaxy Z Fold و Galaxy Tab S10 عرضه شوند. علاوه بر این، نسخه های FE تبلت های سری گلکسی اس 10، گوشی های گلکسی XR، گلکسی بوک 4 اج و البته سری گلکسی اس 25 احتمالا در سال 2025 معرفی خواهند شد.

بنابراین عجیب نیست که بگوییم امسال و سال آینده برای سامسونگ بسیار پربار خواهد بود. علاوه بر سخت افزار، سامسونگ همچنین قصد دارد ویژگی های Galaxy AI را با به روز رسانی One UI 6.1 برای گلکسی S21 و S22 در ماه مه امسال (اردیبهشت 1403) منتشر کند.

در صنعت تلفن های اندرویدی، جایی که بسیاری از برندها فاقد برنامه جامع هستند، به نظر می رسد سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی است که نقشه راه دقیقی را ارائه کرده است. این شرکت با استراتژی کامل و منظم چندین ساله خود هر ساله دستگاه های قدرتمندی را روانه بازار می کند. البته ممکن است گزارش امروز فقط یک شایعه باشد و برخی محصولات ذکر شده امسال یا سال آینده معرفی نشوند.