شیائومی با عرضه ماوس بی‌سیم 3، محصول جدیدی را به مجموعه گجت های خود اضافه کرده است. این دستگاه شیک اکنون در غول خرده‌فروشی آنلاین چینی JD.com فهرست شده و چهار رنگ جذاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد: خاکستری، سفید، صورتی و آبی.

این جدیدترین نسخه از سری ماوس های بی سیم شیائومی دارای روکش مواد مات است که به ظاهر زیبا و گرفتن راحت آن کمک می کند. جمع و جور و سبک بوده و وزن آن تنها 57 گرم است و ابعاد آن 119 میلی متر در 64 میلی متر در 41 میلی متر اعلام شد. این ماوس با باتری‌های خشک معمولی انرژی گرفته و راحتی بدون سیم را حفظ می‌کند.

این ماوس از روش ردیابی نوری پرکاربرد استفاده می کند و از حرکات مکان نما صاف و دقیق اطمینان می دهد. همچنین سازگاری با سیستم عامل های مختلف، از جمله Windows، MacOS، ChromeOS و iOS است. قابل ذکر است که این ماوس از اتصال دو حالته پشتیبانی می کند که دارای هر دو WiFi (2.4 گیگاهرتز) و بلوتوث بوده و به کاربران انعطاف پذیری و ثبات را در سناریوهای مختلف استفاده می دهد. با این حال، برخلاف برخی از ماوس‌های پیشرفته موجود در بازار، ماوس بی‌سیم 3 دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی را ارائه نمی‌دهد و آن را برای کاربران معمولی ساده نگه می‌دارد.

سوابق شیائومی با ماوس های بی سیم قابل ستایش بوده است، با معرفی نسل اول ماوس بی سیم در سال 2017 و به دنبال آن ماوس بی سیم شیائومی 2 در سال 2019. این نسخه های قبلی به دلیل انتقال قابل اعتماد 2.4G، موقعیت یابی دقیق dpi، مورد استقبال قرار گرفته اند. اکنون انتظار می‌رود که ماوس بی‌سیم 3 که به تازگی عرضه شده، سنت شیائومی را در محصولات باکیفیت و قیمت‌های رقابتی حفظ کند و در عین حال عملکرد و جذابیت‌های زیبایی‌شناختی پیشرفته‌تری را ارائه دهد تا خواسته‌های کاربران امروزی با فناوری را برآورده کند.

ماوس بی سیم 3 شیائومی 99 یوان (14 دلار) قیمت دارد و پیش خرید آن از 5 آگوست آغاز می شود و فروش رسمی از ساعت 10:00 روز 8 آگوست آغاز می شود. این دستگاه برای خرید از JD.com در دسترس خواهد بود.

در اخباری مرتبط شیائومی Mix Fold 3 جدیدترین گوشی تاشو این شرکت است که قرار بوده اواخر این ماه معرفی شود. گوشی هوشمند جدید دارای مشخصات قابل توجهی از جمله دوربین چهارگانه توسعه یافته توسط لایکا و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. هنوز زمان زیادی تا معرفی تاشو باریک و سبک شیائومی به بازار باقی مانده است. در حالی که ما منتظر هستیم، یک افشا جدید به اشتراک گذاشته است که جعبه خرده فروشی آن به همراه تصاویری که صفحه روی جلد آن را به نمایش می گذارد، چگونه به نظر می رسد.

یک افشا جدید در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo تصویری از جعبه خرده فروشی Xiaomi Mix Fold 3 به اشتراک گذاشته است. این تصویر تایید می کند که گوشی دارای دوربین های توسعه یافته توسط لایکا خواهد بود. به‌طور جداگانه، تصویر دیگری صفحه بیرونی گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که دارای انحنای جزئی در سمت راست و یک حفره دوربین سلفی وسط نمایشگر  است.

اگرچه دوربین‌های لایکا در گوشی‌های تاشوی قدیمی‌تر شیائومی نیز وجود داشت، Mix Fold 3 اولین دوربین تاشو این شرکت است که دارای چهار دوربین عقب است. اگر گزارش های قبلی را باور کنیم، این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی سونیIMX800، لنز فوق عریض، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر و لنز تله فوتو پریسکوپ با زوم 5 برابر خواهد بود.

صفحه نمایش بیرونی گوشی تاشو می تواند 6.56 اینچ باشد. همچنین می تواند پنل AMOLED را در کنار رزولوشن FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه دهد. صفحه نمایش اصلی شیائومی Mix Fold 3 می تواند یک AMOLED تاشو ۸.۰۲ اینچی با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز محسوب شود. قدرت این گوشی تاشو احتمالاً یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه می شود. Mix Fold 3 با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که از شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید