لنوو از عرضه ماوس جدید Xiaoxin M3 خود خبر داد. این شرکت هنوز جزئیات خاصی در مورد این ماوس منتشر نکرده، اما پوستری منتشر کرده که نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های آن به ما می دهد.

ماوس نرم M3 در پنج رنگ مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز در دسترس خواهد بود. از اتصال سه حالته بلوتوث پشتیبانی می کند و به آن امکان می دهد به طور همزمان به سه دستگاه متصل شود. این برای کاربرانی که اغلب بین لپ تاپ، دسکتاپ و تبلت خود جابجا می شوند ایده آل است. همچنین دارای عملکرد سوئیچینگ سریع است که جابجایی بین دستگاه ها را آسان می کند.

ماوس نرم M3 دارای طراحی سبک وزن است و تنها 78 گرم وزن دارد. همچنین به باتری لیتیومی 380 میلی آمپر ساعتی با زمان آماده به کار تا 5 ماه مجهز خواهد شد. لنوو ادعا می کند که پس از 80 روز سفر به دور دنیا همچنان می توان از این ماوس استفاده کرد.

ماوس نرم M3 همچنین از یک باتری لیتیومی 380 میلی آمپر ساعتی با زمان آماده به کار حدود 5 ماه استفاده می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند ماه ها بدون نیاز به شارژ مجدد ماوس کار کنند. به طور کلی، به نظر می رسد که ماوس نرم لنوو M3 یک محصول جدید امیدوارکننده است که تعدادی از ویژگی های مطلوب را برای کاربران ارائه می دهد، مانند اتصال سه حالته بلوتوث، طراحی سبک وزن و عمر باتری طولانی. ما مشتاقانه منتظریم تا در هفته های آینده بیشتر در مورد ماوس و در دسترس بودن آن بدانیم.

لنوو Xiaoxin M3 کوچک و کارآمد

در اخباری دیگر لنوو اخیراً کنسول بازی دستی Legion Go را در نمایشگاه IFA 2023 معرفی کرد. این کنسول در ماه نوامبر راهی بازار جهانی خواهد شد. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد عرضه چینی نیز به زودی انجام می شود، زیرا این برند شروع به انتشار تیزرهایی از کنسول برای بازار داخلی کرده است.

در حالی که تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت برای چین هنوز فاش نشده، می دانیم که قیمت این کنسول 799 یورو، تقریباً معادل 6224 یوان خواهد بود. به طور معمول، سخت افزار شرکت های چینی در بازار داخلی آنها مقرون به صرفه تر هستند و ما استراتژی قیمت گذاری مشابهی را برای این کنسول پیش بینی می کنیم.

لنوو Legion Go دارای کنترلرهای جداشدنی و پایه داخلی برای راحتی است. همچنین دارای چوب افکت هال و سنسور نوری در کنترلر سمت راست است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 8.8 اینچی PureSight با وضوح بالای 2560 در 1600پیکسل، نسبت تصویر 16:10، حداکثر روشنایی 500 نیت، گستره رنگ گسترده 97.3 درصد DCI-P3 و نرخ نوسازی سریع 144 هرتز است.

در بخش سخت افزاری، پردازنده AMD Ryzen Z1 و Ryzen Z1 Extreme به همراه 16 گیگابایت رم LPDDR5X مجهز شده است. گزینه های ذخیره سازی از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه PCIe 4.0 NVMe M.2 متغیر است. این دستگاه با سیستم عامل ویندوز 11 همراه بوده و دارای باتری 49.2 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات است. کنترلرهای جداگانه دارای باتری 900 میلی آمپر ساعتی هستند. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون، اسلات کارت MicroSD برای افزایش حافظه و دو پورت USB-Type C است. از ویژگی‌های دیگر قابل توجه می‌توان به کنترل‌های کاملاً قابل تنظیم، نورپردازی RGB روی جوی استیک‌ها و نرم‌افزار Legion Space برای انجام تنظیمات و نقشه‌برداری کلید برای بازی‌های مختلف اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید