ظاهرا موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی سه گوشی هوشمند از سری Edge 50 است که انتظار می رود موتورولا Edge 50 Ultra پرچمدار این سری باشد. پیش از این شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده بود و حالا گزارش دیگری ما را با مشخصات احتمالی دیگر این گوشی آشنا می کند.

منبع آگاه به نامیوگش برارمشخصات مختلفی از Motorola Edge 50 Ultra در شبکه اجتماعی X منتشر شده است که به نظر می رسد اطلاعات جدیدی باشد.

این جزئیات جدید شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ تازه سازی 144 هرتز، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است. باتری این دستگاه نقطه ضعف آن به نظر می رسد به خصوص که دستگاه های رقیب به سمت باتری های بزرگتر پیش می روند. اما یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همچنان باید به طرز تحسین برانگیزی دوام بیاورد در حالی که زمان شارژ سریع را ارائه می دهد.

سایر ویژگی های احتمالی Motorola Edge 50 Ultra

گفته می شود موتورولا اج 50 اولترا دارای گواهی IP68 است. دقیقاً مشابه Edge 50 Pro که اخیراً معرفی شده است.

این گوشی از پردازنده نسل سوم Snapdragon 8s، Hello UI مبتنی بر اندروید 14 و سیستم دوربین سه گانه پشتی (هر سه دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی) بهره می برد.

چیپ ست دستگاه یک پله پایین تر از نسل سوم اسنپدراگون 8 است و بنابراین احتمالاً در انجام وظایف هوش مصنوعی نسبت به پردازنده های پرچمدار کندتر عمل می کند. با این حال، نسل سوم اسنپدراگون 8s یکی از بهترین پردازنده های موجود است. همچنین دوربین این گوشی احتمالا از فیلمبرداری 8K پشتیبانی نمی کند.

با تمام این نقاط ضعف احتمالی، به نظر می رسد موتورولا اج 50 اولترا در مقایسه با رقبایی مانند سامسونگ گلکسی اس 24 و گوگل پیکسل 8 قیمت مناسب تری دارد.