اخیراً Vivo معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری V در هند را فاش کرد. محصول آیند در حال حاضر تایید شده که V29e است. این گوشی به عنوان جانشین V23e که در فوریه سال گذشته عرضه شد، وارد بازار می شود.

قابل ذکر است که این برند از نام E در گوشی های هوشمند سری V25 و V27 در کشور صرف نظر کرده بود. پیش از رونمایی رسمی، ویوو شروع به افشای جزئیات V29e در قالب تیزرهایی در توییتر کرده است. این برند همچنین یک میکروسایت اختصاصی دستگاه را در وب سایت رسمی خود قرار داده است.

Vivo هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند V29e در هند اعلام نکرده است. با توجه به اینکه برند شروع به اشتراک‌گذاری تیزر کرده، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده رونمایی شود. علاوه بر این، تأیید شده که این دستگاه از Flipkart در دسترس است زیرا پلتفرم تجارت الکترونیک نیز یک میکروسایت ایجاد کرده است.

همانطور که در میکروسایت ها آمده، V29e دارای یک پنل عقب دو رنگ است که در سمت چپ با روکشی براق و اشکال هندسی ظریف همراه می شود. در سمت دیگر دارای بافت چرمی است. دو حلقه دوربین با رنگ طلایی در سمت چپ بالای پنل عقب وجود دارد. تایید شده که این دستگاه دارای فناوری تغییر رنگ پنل عقب بوده که گفته می شود رنگ های غنی را به زرق و برق جذاب تر تبدیل می کند. میکروسایت Vivo نشان می دهد که پنل عقب از رنگ مارون به مشکی تغییر پیدا کرده است. با این حال، تنها در نوع Artistic Red و نه مدل Artistic Blue در دسترس خواهد بود.

در جلو، V29e تایید شده است که دارای یک صفحه نمایش سه بعدی حفره دار با انحنای 58.7 درجه است. همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه به عنوان باریک‌ترین گوشی با صفحه نمایش منحنی سه بعدی در بخش قیمت 25000 تا 30000 روپیه شناخته می شود. ما انتظار داریم این قیمت گذاری برای پیکربندی پایه باشد. این اسمارتفون دارای نمایه باریکی با ضخامت 0.757 میلی متر است.

V29e دارای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس خودکار چشمی برای عکس‌هایی واضح و دقیق است. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS برای عکس‌های پایدار و روشن‌تر در شب هم است.

ویوو V29e در نزدیکی

در اخباری مرتبط هفته گذشته ویوو Pad Air را در چین معرفی کرد اما قیمت و در دسترس بودن آن را تایید نکرد. امروز، این برند رسما تایید کرد که در چهار پیکربندی عرضه خواهد شد و قیمت اولیه آن 1799 یوان (248 دلار)  خواهد بود. طبق پست منتشر شده توسط Jia Jingdong، ویوو Pad Air یک صفحه نمایش بزرگ 11.5 اینچی 2.8K با نسبت تصویر 3:2، وسعت رنگ DCI-P3 و نرخ نوسازی 144 هرتز تطبیقی ارائه می دهد. پردازنده کوالکام Snapdragon 870 عملکرد روان را تضمین کرده و با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه تکمیل می شود.

عمر باتری با پک 8500 میلی آمپر ساعتی عالی بوده که با شارژ سریع 44 واتی به سرعت شارژ می شود. زمانی که می‌خواهید صدا را افزایش دهید، چهار بلندگو با اتاق‌های صوتی فوق‌العاده بزرگ و جلوه‌های صوتی Super Audio Computed بسیار لذت بخش هستند. Pad Air با پشتیبانی از Pencil2 خلاقیت را در بر می گیرد و یادداشت برداری و طراحی بصری را امکان پذیر می کند.

این دستگاه با رابط کاربری OriginOS 3، یک اقتباس سفارشی از اندروید 13 که برای تبلت‌ها طراحی شده است، یک رابط کاربر پسند ارائه می‌کند که برای ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بهینه شده است. یک چیز جالب این بوده که می توانید به راحتی چیزهایی را بین تبلت، رایانه و گوشی به اشتراک بگذارید. این تبلت باریک و سبک است که حمل آن را آسان می کند. به راحتی اثر انگشت را جذب نکرده و در رنگ های خوبی مانند آبی، صورتی و نقره ای به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید