قشم به عنوان بزرگترین جزیره در آب‌های خلیج فارس، یکی از جذاب‌ترین مقصد های سفر داخلی محسوب می‌شود. از دره ستارگان و جنگل‌های حرا گرفته تا اماکن تاریخی و تفریحی این جزیره هر گردشگری را عاشق خود می‌کند. علاوه بر جزیره قشم، جزایر کوچک اطراف آن نیز مانند جزیره ناز، هرمز و هنگام دیدنی‌های بسیاری برای مسافران دارند، به همین خاطر مسافران با رزرو هتل قشم چند روزی در این جزیره اقامت می‌کنند تا بتوانند زمان کافی برای بازدید از همه جاذبه‌های منطقه داشته باشند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های ساحلی قشم که محبوب‌تر هستند، به شما معرفی کنیم.

هتل ساحلی خلیج فارس

هتل ساحلی خلیج فارس قشم، هتلی سه ستاره در ساحل شمال شرقی جزیره قشم است. واحد های اقامتی این هتل در انواع اتاق و سوئیت‌های معمولی و رو به دریا هستند و در میان هتل های قشم، جزء هتل‌های اقتصادی و به صرفه محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از رستوران و کافی شاپ هتل، آلاچیق‌های ساحلی، مسیر پیاده‌روی کنار ساحل و امکانات ورزشی استفاده کنید.

هتل رخسار قشم تنها 3 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل صیادان فاصله دارد. هتل اتاق و سوئیت‌هایی از دو نفره تا پنج نفره رو به دریا دارد و علاوه بر چشم‌انداز زیبا، امکاناتی چون اینترنت، خشکشویی، تاکسی سرویس و … نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل شهریار قشم جزء هتل‌های نوساز این جزیره محسوب می‌شود. این هتل در منطقه درگهان قشم قرار دارد و فاصله اندکی تا مراکز خرید و بازار درگهان دارد. معماری و دکوراسیون این هتل و واحدهای اقامتی آن بسیار شیک و مدرن است و امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان و … در سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل در اختیار مسافران قرار گرفته است.

هتل بوتیک فولتون

اگر از میان هتل های قشم به دنبال هتلی با امکانات لوکس و عالی هستید، هتل فولتون می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این هتل چهار ستاره است و واحدهای اقامتی آن در قالب ویلا، هتل و هتل آپارتمان ارائه شده است. مسافران می‌توانند از امکاناتی مانند فضای سبز، آلاچیق، رستوران و سالن همایش، استخر، ماساژ و اسپا استفاده کنند.

این هتل از هتل‌های نوساز و مقرون به صرفه در قشم محسوب می‌شود. ساختمان هتل 5 طبقه است و واحدهای اقامتی به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته معمولی و VIP دارد. فاصله کم هتل تا دریا سبب شده تا اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی به ساحل داشته باشند.