Sonos اولین هدفون داخلی خود را با نام Sonos Ace معرفی کرد. این برند که با تولید اسپیکرهای خانگی بی سیم به شهرت جهانی رسید، قصد دارد با هدفون جدید خود با AirPods Max اپل رقابت کند. مشتریان Sonos مدت ها منتظر این محصول بودند.

سونوس

طبق بیانیه رسمی رسمی، هدفون Sonos Ace به درایورهای سفارشی 40 میلی متری مجهز شده است. Sonos در محصول جدید خود 8 میکروفون نصب کرده است که وظیفه حذف نویز و ایجاد مکالمه واضح را بر عهده دارند. این هدفون از بلوتوث 5.4، حذف نویز فعال (ANC)، Dolby Atmos و صدای سه بعدی پشتیبانی می کند.

در صورت فعال بودن حذف نویز فعال، هدفون Sonos Ace را می توان تا 30 ساعت شارژ کرد. پدهای گوش این هدفون به صورت مغناطیسی از هم جدا شده اند. به گفته سونوس، هدفون جدید این برند تنها پس از سه دقیقه شارژ می تواند به مدت سه ساعت موسیقی پخش کند.

سونوس

با توجه به مشخصات جذاب هدفون Ace، باید منتظر ماند و دید که آیا محصول جدید Sonos توانایی رقابت با AirPods Max اپل، هدفون Bose QC Ultra و Sony WH-1000XM5 را دارد یا خیر.

Sonos Ace تنها 312 گرم وزن دارد که 70 گرم سبک تر از AirPods Max اپل است. هدفون به راحتی روی سر کاربر قرار می گیرد و کیفیت ساخت خوبی دارد. این هدفون از کنترل لمسی پشتیبانی می کند.

سونوس

انتظار می رود هدفون جدید Sonos کیفیت صدای استثنایی داشته باشد. پیش‌نمایش‌ها گفته‌اند که سیستم حذف نویز فعال در این هدفون صداهای محیطی را به خوبی حذف می‌کند و در عین حال حرکات سر را ردیابی می‌کند.

سونوس

چیزی که Sonos را از رقبای خود متمایز می کند، اکوسیستم صوتی پیشرفته آن است. کاربران می توانند صداها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنند.

Sonos Ace ضد آب نیست و دارای گواهی IP نیست. برخلاف دیگر محصولات Sonos، این هدفون تنها از طریق بلوتوث به دستگاه ها متصل می شود و از Wi-Fi پشتیبانی نمی کند.

هدست پرچمدار Sonos 449 دلار قیمت دارد. این محصول در رنگ های مشکی و سفید ملایم موجود می باشد. مواردی که به همراه هدست ارائه می شود عبارتند از یک کیف حمل با کیفیت بالا، یک کابل USB-C به USB-C و یک کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری. این محصول از 16 ژوئن در دسترس کاربران قرار می گیرد.