ریلمی اخیراً میزبان رویدادی در چین بود که در آن از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Realme GT 5 رونمایی کرد. علاوه بر این گوشی، ریلمی همچنین هدفون Realme Buds Air 5 و Realme Buds T300 را معرفی کرد.

این هدفون‌های تازه رونمایی شده دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال (ANC) و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. هر دو هدفون همراه با Realme Buds Air 5 Pro نیز اخیراً در سطح جهانی عرضه شدند.

هدفون Realme Buds Air 5 حذف نویز فعال 50 دسی بل، کاهش نویز باند فوق العاده 4000 هرتز و درایور تیتانیزه شده 12.4 میلی متری برای صدای بهتر ارائه می دهد. آنها دارای بلوتوث 5.3 هستند، از کدک های AAC و SBC پشتیبانی می کنند و می توان آنها را از طریق حرکات لمسی کنترل کرد. با شش میکروفون، کاهش نویز AI ENC و حالت بازی با تأخیر کم 45 میلی‌ثانیه، تماس‌های واضح و تجربه بازی روان را رقم می زنند.

در سوی دیگر Realme Buds T300 به درایورهای 12.4 میلی‌متری برای صدای شفاف مجهز شده و دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال 30 دسی بل و حذف نویز محیطی چهار میکروفون برای تماس هستند. برخلاف Realme Buds Air 5، تی300 یک ویژگی صوتی فضایی 360 درجه پریمیومی را ارائه می‌دهد. آن‌ها از بلوتوث 5.3 استفاده می‌کنند، حالت تأخیر کم را ارائه می دهند، و نوید عمر باتری 40 ساعته با قابلیت شارژ سریع را داده که تنها در 10 دقیقه، 7 ساعت بازی را رقم می‌زند.

هدفون‌ Realme Buds Air 5 در رنگ‌های آبی عمیق و سفید خالص در دسترس هستند که هر کدام یک کیف شارژ همسان دارند. قیمت این هدفون 299 یوان (41 دلار) است و از امروز برای پیش فروش عرضه می شود. هدفون Realme Buds T300 در رنگ‌های مشکی شیک و سفید عرضه می‌شود. قیمت این هدفون 199 یوان (27 دلار) است و از امروز برای پیش فروش قرار خواهند گرفت. از 4 سپتامبر، هدفون ها برای خرید در پلتفرم های مختلف تجارت الکترونیک در چین در دسترس خواهند بود.

هدفون Realme Buds Air 5 از راه رسید

در دیگر خبرها دو گوشی هوشمند جدید Realme با شماره مدل RMX3781 و RMX3783 در وب سایت رسمی TENAA چین رویت شده اند. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه به عنوان یک گوشی سری V در بازار چین معرفی می شود، اما لیست هنوز با مشخصات آن تکمیل نشده است.

گوشی های جدید Realme بسیار شبیه به Realme 11 5G هستند که در اوایل این ماه راهی بازار تایوان شد. رندرهای پایگاه TENAA نشان می دهد که گوشی دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط نمایشگر تخت است. در عقب گوشی یک ماژول دوربین دایره ای با دوربین دوگانه و فلاش LED قرار گرفت. نام تجاری Realme نیز در پنل عقب وجود دارد. علاوه بر این، ما اطلاعات کمی در مورد این گوشی های هوشمند جدید Realme داریم.

Realme 11 که گوشی‌های جدید با آن طراحی مشترک دارند، دارای پردازنده Dimensity 6100+ است، از حافظه 2 ترابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی LCD با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. نمایشگر شامل نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری صفحه نمایش 240 هرتز می شود. به همین ترتیب، دوربین عقب 100 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت جانبی ، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از NFC را دریافت می‌کنید.

سری Realme V مجموعه گوشی‌های هوشمند سطح پایه هستندکه قیمت آن از حدود 1000 یوان شروع می‌شود. به عنوان مثال، Realme V30 از 1099 یوان شروع می شود و Realme V20 از 999 یوان. بنابراین به احتمال زیاد قیمت گوشی جدید سری V نیز در این محدوده قرار خواهد گرفت. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ریلمی مراجعه کنید. این شرکت در نظر دارد سبد محصول خود را با مدل های متنوع کامل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید