بعد از اینکه بمب NatCoin منفجر شد و بسیاری از مردم را متحیر کرد، اکنون زمان جایگزینی آن است. بسیاری بر این باورند که Hamster Combat و TapSwap جایگزین های جدیدی برای NatCoin هستند. اما بالاتر از همه، همستر کمبت حداقل در بین کاربران ایرانی شهرت بیشتری دارد. بازی همستر تلگرام و کاربرانش را بسیار فعال کرد; اما ارز دیجیتال همستر چیست؟ آیا واقعاً می توان از این بازی درآمد کسب کرد؟ برای جزئیات بیشتر دیجیاتو را دنبال کنید.

همستر کمبت چیست؟

NatCoin راه جدیدی را برای ایردراپ های جدید ارزهای دیجیتال هموار کرده است و اکنون میلیون ها کاربر در مدت زمان کوتاهی به گروه زیر از این نوع ایردراپ ها پیوسته اند. بسیاری از این پروژه ها از خود NatCoin الهام گرفته شده اند و ایده کلی مشابهی دارند. باید گفت از آنجایی که اخیرا پروژه هایی در این سبک افزایش یافته است، هیچ تضمینی وجود ندارد که از آنها کسب درآمد کنید.

همستر کامبت جدیدترین ترند این روزها در تلگرام و اینستاگرام اکسپلورر است که کاربران ایرانی را به خوبی سرگرم می کند. البته رویای کسب درآمد از بازی های تلگرامی برای ما ایرانی ها که باید با شرایط سخت اقتصادی دست و پنجه نرم کنیم، ایده جذابی است. NatCoin به همه نشان داد که این ایده در عمل امکان پذیر است و تنها در چند دقیقه در روز می توان درآمد میلیونی داشت. این بار بازی همستر تلگرام آمده است تا مسیر نت کوین را ادامه دهد و حتی بهتر از آن باشد.

همستر کامبت از پشتیبانی قوی برخوردار است و به همین دلیل است که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به 80 میلیون بازیکن فعال رسیده است. همستر اخیراً همکاری رسمی خود را با شبکه TON اعلام کرده است و گزارش ها نشان می دهد که همستر کوین در بلاک چین TON گنجانده خواهد شد. این می تواند ارزش سکه های همستر کمبت را تا حد زیادی افزایش دهد.

Hamster Combat رسما توسط تلگرام تایید شده و تیک آبی این پیام رسان محبوب را هم برای کانال اصلی و هم برای ربات دارد. جالب اینجاست که کانال تلگرام همستر کامبت با بیش از ۲۶ میلیون عضو در مدت زمان کوتاهی به محبوب ترین کانال این پیام رسان تبدیل شده است. بنابراین می توان دریافت که Hamster Combat حتی از NatCoin نیز محبوبیت بیشتری دارد. در زیر در مورد روش صحیح بازی Hamster Combat و تکمیل وظایف آن صحبت خواهیم کرد.

دستورالعمل بازی

ابتدا باید وارد ربات تلگرام بازی همستر شوید. برای این کار باید لینک بازی همستر تلگرام را پیدا کنید. برای دریافت لینک بازی تلگرام همستر می توانید نام همستر را به انگلیسی در نوار جستجوی این پیام رسان تایپ کنید یا از طریق یکی از دوستان خود آن را دریافت کنید. اگر توسط یکی از دوستانتان به بازی دعوت شوید، هم شما و هم دوستتان چند سکه همستر دریافت خواهید کرد. اما سکه همستر چیست؟ سکه های همستر در واقع سکه هایی هستند که در بازی جمع آوری می کنید و احتمالاً در آینده ارزشمند خواهند شد.

با ورود به بازی همستر تلگرام، کنترل پنل آن در ربات همستر در اختیار شما قرار می گیرد. این پنل دارای چندین بخش مختلف است. در صفحه اصلی همستر، یک سکه وجود دارد که تصویر یک همستر بامزه حکاکی شده است و با بالا رفتن سطح، همستر شما قدرتمندتر می شود. هر بار که سطح همستر افزایش می یابد، تعداد سکه ها در هر کلیک همستر و ظرفیت استخراج آن سکه افزایش می یابد. در ابتدا برای جمع آوری سکه های همستر، باید روی تصویر همستر کلیک کنید تا تعدادی سکه همستر بدست آورید. در زیر قسمت های دیگر بازی همستر تلگرام را توضیح می دهیم تا بهتر با آن آشنا شوید.

بخش تبادل

در تب Hamster Exchange، می‌توانید صرافی مورد نظر خود را برای دانلود همستر کوین انتخاب کنید. انتخاب صرافی یکی از مهم ترین کارهای بازی همستر است و با انجام آن می توانید پنج هزار سکه همستر دریافت کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر برخی از صرافی های موجود در این بخش، کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و بنابراین امکان واریز همستر کوین به آنها وجود ندارد. در کل می توان گفت که صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای ایرانیان در لیست 9 صرافی این قسمت است. این صرافی یکی از حامیان اصلی بازی همستر است.

اگر قبلا یکی از صرافی های تحریم شده برای ایرانیان را انتخاب کرده اید، جای نگرانی نیست. کافی است دوباره وارد این قسمت شده و صرافی خود را تغییر دهید. به نظر ما فعلا این قسمت مهم نیست. زیرا هنوز زمان لیست سکه همستر نرسیده و امکان دانلود برای کاربران وجود ندارد. بنابراین، تا آن زمان، بهتر است در این بازی شروع به حفاری کنید و کارت های همستر جدید خریداری کنید.

بخش معدن

قسمت اصلی بازی همستر تلگرام قسمت Mine است. سازندگان بازی Hamster Combat در این زمینه خلاقیت بیشتری نسبت به سایر رقبای خود داشته اند و به همین دلیل است که روش استخراج همستر کوین کمی با NatCoin و نمونه های مشابه متفاوت است. همستر ده ها کارت در چهار دسته مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد، بنابراین با خرید هر کارت، هر ساعت کمی سود به حساب بازی همستر شما اضافه می شود. با خرید کارت های بیشتر، سود شما افزایش می یابد و پس از مدتی می توانید روزانه چندین میلیون سکه همستر استخراج کنید.

کارت های ویژه معمولاً بیشترین مزایا را به شما می دهند. بنابراین پیشنهاد می کنیم حداقل در روزهای ابتدایی ماین همستر کوین به کارت های این قسمت توجه بیشتری داشته باشید. برخی از کارت‌ها در بخش‌های قانونی و بازاریابی و بخش‌های PR&Team سود بسیار خوبی برای شما به ارمغان می‌آورند. البته برای باز کردن قفل کارت هایی که سود بیشتری دارند ابتدا باید چند کارت مخصوص خریداری کنید. منطقی ترین استراتژی این است که روزهای اول بازی را صرف خرید کارت های جدید و ارتقاء آنها کنید تا سود ساعتی بازی همستر خود را افزایش دهید. بعد از مدتی دیگر نیازی به انجام این کار ندارید. توجه داشته باشید که حداکثر زمان دانلود بازی همستر حداکثر تا 3 ساعت خواهد بود. اگر فاصله برداشت‌های شما بیش از 3 ساعت باشد، استخراج خودکار همسترکوین تا زمان برداشت متوقف می‌شود.

توجه داشته باشید که کلیک کردن در بازی تلگرام همستر یک حرکت منطقی نیست. این ممکن است در روزهای اولیه برای کسب سکه های بیشتر برای خرید کارت توجیه شده باشد، اما با ظرفیت استخراج خودکار همستر کوین، دیگر نیازی به کلیک بر روی تصویر همستر برای دریافت سکه های بیشتر ندارید.

همستر کمبت مدتی است که روزانه پنج میلیون سکه همستر را به کاربران هدیه می دهد. شرط دریافت این هدیه خرید 3 کارت منتخب در آن روز است. معمولاً هر روز پس از تغییر این مجموعه کارت ها، پس از مدت کوتاهی می توان لیست کارت های انتخاب شده همان روز را پیدا کرد. برای پیدا کردن لیست کارت های روز و دریافت پنج میلیون سکه، می توانید به YouTube Hamster Combat بروید و آخرین نظرات را در مورد آخرین ویدیو ببینید. در این بخش، کاربران سایرین را از کارت های انتخابی مطلع کرده اند.

برگه دوستان

یکی دیگر از راه های دریافت سکه همستر در بازی همستر در تلگرام، دوستیابی با کد دعوت ویژه است. برای دریافت کد دعوت همستر خود، باید به تب Friends بروید و پیوند خود را برای دیگران ارسال کنید. توجه داشته باشید افرادی که کد دعوت خود را برایشان ارسال می کنید نباید قبلا ربات بازی Hamster را اجرا کرده باشند. پس از ارسال کد برای دوستان خود، از آنها بخواهید که روی لینک کلیک کرده و از طریق دکمه Play بازی را شروع کنند.

همانطور که دوستان شما سکه های همستر بیشتری استخراج کرده اند و سطح آنها افزایش می یابد، میزان سکه های همستر نیز افزایش می یابد. در بخش دوستان، می توانید فهرست همستر افرادی را که دعوت کرده اید نیز مشاهده کنید. با دعوت از افراد بیشتر، می توانید کارت های بیشتری را نیز در قسمت معدن خریداری کنید.

برنده یک بخش

قسمت چهارم کنترل پنل بازی همستر در تلگرام Earn نام دارد. سازندگان بازی Hamster Combat در این بخش چندین کار را برای شما در نظر گرفته اند که برای بدست آوردن سکه های همستر باید انجام دهید. وظایف این بخش شامل مواردی مانند عضویت در کانال تلگرام و یوتیوب همستر، انتخاب تبادل، دعوت از دوستان و موارد دیگر است. همچنین با ورود هر روزه به بازی تلگرام همستر پاداش دریافت خواهید کرد. همستر این جایزه را برای مدت ده روز به شما می دهد. پاداش ورود برای روز دهم بازی همستر به پنج میلیون سکه همستر می رسد که رقم قابل توجهی است.

تب Airdrop

این قسمت از بازی ربات همستر هنوز راه اندازی نشده است. اما به زودی می توانید سکه های همستر خود را به توکن های رمزنگاری مانند TON تبدیل کنید. Hamster Combat همچنین وظایف انحصاری Airdrop را در آینده نزدیک در دسترس قرار می دهد و سکه های همستر بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. با عضویت در کانال رسمی همستر کامبت می توانید آخرین اخبار airdrop این بازی را دنبال کنید.

نحوه دعوت دوستان

برای دعوت از دوستان برای پیوستن به همستر کامبت، باید به بخش “دوستان” بروید و لینک خود را در کلیپ بورد کپی کنید یا مستقیماً از طریق ربات برای دوستان تلگرام خود فوروارد کنید. Hamster Combat به ازای هر دوست جدیدی که به بازی دعوت می کنید، سکه های همستر می دهد.

درآمد ساعتی در همستر کجاست؟

اصطلاح سود در ساعت به سود ساعتی در بازی همستر اشاره دارد. هرچه سود هر ساعت بیشتر باشد، سکه های همستر بیشتری در هر ساعت جمع آوری خواهید کرد. برای افزایش سود ساعتی در همستر، باید کارت های این بازی را خریداری و ارتقا دهید تا سکه های همستر بیشتری به دست آورید.

فشار کوتاه در همستر کجاست؟

کارت Short Squeeze یکی از بهترین کارت های همستر در تلگرام است. برای فعال کردن این کارت باید حداقل 3 نفر را به ربات دعوت کنید. برای خرید بازی تلگرام Short Squeeze of Hamster باید به قسمت Specials و سپس New Cards رفته و آن را خریداری کنید.

نقشه راه

بسیاری از کاربران می پرسند نقشه راه ارز دیجیتال همستر چیست؟ در ادامه توضیح همه چیز در مورد Hamster Combat باید بگوییم که سازندگان Hamster به تازگی نقشه راه خود را برای Hamster Coin به روز کرده اند.

طبق آنچه که Hamster Combat به طور رسمی در وب سایت خود اعلام کرد، توکن های Hamster Coin در کمتر از 2 ماه برای خرید و فروش در دسترس خواهند بود. با فهرست شدن HamsterCoin، کاربران می توانند به طور رسمی این توکن را به عنوان NatCoin مبادله کنند. قبل از آن، همستر بخش Pre-Market توکن خود را راه اندازی می کند تا در نهایت همستر کوین به تدریج در صرافی های معتبر فهرست شود. بدیهی است که بازی Hamster تغییرات دیگری مانند نبردهای گروهی جدید، پوسته های جدید، رویدادهای جدید و سایر موارد هیجان انگیز را در برنامه خود دارد.

زمان فرود مبارزه با همستر

طبق اعلام رسمی سازندگان بازی Hamster Combat، ایردراپ این سری در چند هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار می گیرد و می توانید توکن های جمع آوری شده توسط همستر را به صورت رسمی به کیف پول ارزهای دیجیتال خود منتقل کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر تقلب هایی با مضمون «خرید سکه همستر» و «خرید سکه همستر» وجود دارد. افرادی که به دنبال سود هستند با وعده هایی مانند خرید توکن همستر و سرقت اطلاعات شخصی شما وارد حساب تلگرام شما می شوند. پس اخبار بازی همستر در مورد airdrop آن را فقط از کانال های رسمی این مجموعه دنبال کنید.

خرید و فروش

خرید و فروش سکه همستر هنوز شروع نشده است. اما در یکی دو ماه آینده می توانید همسترکوین خود را به صرافی دلخواه خود منتقل کنید و آن را بفروشید. این احتمال وجود دارد که بسیاری از صرافی های ایرانی نیز این توکن را به لیست ارزهای دیجیتال موجود اضافه کنند تا بتوانید رسما توکن های همستر کامبت را بخرید و بفروشید.

نتیجه

در این مقاله یاد گرفتید که همستر کوین چیست و چگونه بازی تلگرام همستر کار می کند. امروزه کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد جانبی به یکی از دغدغه های کاربران و مردم ایران تبدیل شده است. به هر حال در این شرایط اقتصادی حتی چند میلیون تومان درآمد بیشتر می تواند موثر باشد.

NatCoin فرصت جذابی بود که بسیاری از افراد به دلیل شک و تردید یا جدید بودن NatCoin آن را از دست دادند. با این حال، این بار بسیاری از کاربران به سمت بازی همستر هجوم بردند تا اشتباهات خود را جبران کنند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا همستر به اندازه NatCoin ارزشمند خواهد شد یا خیر.

در نهایت باید گفت که پروژه های مشابه NatCoin اخیرا بسیار محبوب شده اند و هیچ تضمینی برای کسب درآمد از آنها وجود ندارد.