هیچ چیزی برنامه‌ای برای ادغام عمیق دستیار هوش مصنوعی ChatGPT با گوشی‌های هوشمند و هندزفری‌های بی‌سیم خود اعلام نکرده است. به لطف تغییرات جدید، کاربران می توانند بسیار سریعتر به قابلیت های هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند.

Nutting در ایمیلی به The Verge اعلام کرد که کاربرانی که آخرین نسخه Nothing OS و برنامه ChatGPT را روی گوشی Nutting اجرا می کنند، می توانند مستقیماً با یک حرکت ساده به نام Pin-to-Speak (لمس و نگه داشتن هدفون جدید این برند) به دستگاه دسترسی داشته باشند ، هوش مصنوعی دسترسی خواهد داشت.

هیچ چی

به جین نگوسخنگوی Notting در توضیح خود گفت: “انتشار ChatGPT از 18 آوریل (30 آوریل 1403) با Notting Phone 2 آغاز می شود و در هفته های آینده برای دارندگان Notting Phone 1 و Notting Phone 2a نیز در دسترس خواهد بود. “»

پس از دریافت به‌روزرسانی، می‌توانید با استفاده از هدست Notting خود در ChatGPT سؤال بپرسید. این بدان معناست که احتمالاً می‌توانید ChatGPT را به‌عنوان دستیار دیجیتال هندزفری Netting تنظیم کنید، و باید دید که این ویژگی در عمل چقدر روان کار می‌کند.

ناتینگ همچنین قصد دارد ChatGPT را در سطح سیستم عامل Nothing ادغام کند، از این ابزار در زمینه‌های مختلف مانند اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات و ویجت‌های Notting استفاده کند و تجربه کاربری را در گوشی‌های هوشمند خود بهبود بخشد.

استراتژی Nutting برای استفاده از ChatGPT حول دستگاه های موجود این شرکت می چرخد. خود استارت آپ کارل پی در حال حاضر، قصد ندارد با انتشار سخت افزار جداگانه، چرخ را دوباره اختراع کند. این شرکت همچنین یکپارچه سازی را بر روی کاربران اجباری نمی کند و اگر ChatGPT را در تلفن خود نداشته باشید، بر تجربه کاربری شما تأثیری نخواهد گذاشت.