شرکت OpenAI در ماه مه اولین برنامه رسمی ChatGPT برای کاربران iOS منتشر شد. از آن زمان این برنامه با ویژگی های جدید، از جمله پشتیبانی از میانبرهای سیری، به روز شده است. اکنون اپلیکیشن ChatGPT iOS به‌روزرسانی دیگری دریافت کرده است که از طریق آن کاربرانی که اشتراک پولی این هوش مصنوعی را دارند می‌توانند مستقیماً از Bing استفاده کنند.

ChatGPT با Bing در iOS یکپارچه شده است

بر اساس گزارش های منتشر شده، کاربران نسخه پولی این شرکت از هوش مصنوعی OpenAI، یعنی نسخه ChatGPT Plus اکنون می تواند ویژگی جدید “Browse” را فعال کند که به موجب آن GPT-4 به جستجوی Bing نیز مجهز می شود. بر این اساس، هنگامی که چنین ویژگی فعال می شود، ChatGPT پاسخ رویدادها و اطلاعات جامع و کامل تری را ارائه می دهد که فراتر از داده های آموزشی اصلی است.

به عبارت دیگر، این بدان معنی است که ChatGPT از جستجوی Bing برای ارائه پاسخ های دقیق تر بر اساس داده های اخیر استفاده می کند. لازم به ذکر است که ChatGPT تا سپتامبر 2021 با داده ها آموزش می بیند. هوش مصنوعی از رویدادهایی که پس از ادغام با آنها رخ داده است اطلاعی ندارد. بینگ که مشکل را حل می کند.

در حال حاضر چنین یکپارچه سازی مشابه در نسخه وب ChatGPT نیز موجود است. مایکروسافت در اوایل سال جاری یک سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI انجام داد. در نتیجه، بینگ به موتور جستجوی پیش فرض ChatGPT تبدیل شد. مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن بینگ را برای iOS با ویجت جدیدی به‌روزرسانی کرده است که کاربر را مستقیماً به چت ربات مبتنی بر ChatGPT می‌برد.

برای فعال کردن ویژگی جدید مبتنی بر Bing، کاربران باید به دنبال گزینه “Browse” در بخش “ویژگی های جدید” باشند و همچنین مطمئن شوند که از نسخه GPT-4 استفاده می کنند. هزینه اشتراک نسخه پولی AI ChatGPT برای iOS 20 دلار در ماه است. این برنامه در بیش از 40 منطقه در سراسر جهان در دسترس است.