در رویداد امروز، هواوی چندین محصول جدید را به بازار جهانی عرضه کرد که یکی از آنها FreeBuds 6i بود. هدفون شیک با مشخصات کلیدی قابل توجه.

Huawei FreeBuds 6i شباهت هایی با نسل قبلی خود، FreeBuds 5i دارد. با این حال، چندین پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود دارد تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. مدل جدید دارای درایورهای دینامیک 11 میلی متری بزرگتر از FreeBuds 5i است. علاوه بر این، درایورهای جدید از فناوری آهنربای چهارگانه پشتیبانی می کنند که اولین مورد در این سری است. هدفون های TWS از یکسان سازی تطبیقی ​​سه گانه و توانایی صدای بی سیم با وضوح بالا ادغام می شوند.

هوآوی FreeBuds 6i با قاب شارژ خود تا 35 ساعت عمر باتری دارد. این مدل دارای Intelligent Active Dynamic Noise Cancellation 3.0 است و این امر باعث کاهش قابل توجه عمر باتری در حین فعالیت می شود. بنابراین، عمر باتری اعلام شده هدفون با حالت حذف نویز فعال نمی شود. FreeBuds 6i همچنین برخی از ویژگی های گران قیمت هواوی FreeBuds Pro 3 را دارد. طبق گفته هواوی، هدفون های جدید در چندین گزینه رنگی در دسترس خواهند بود.

هنوز اطلاعاتی از قیمت هدفون Huawei FreeBuds 6i TWS در دست نیست. این جزئیات متعاقبا منتشر خواهد شد. برای درک این موضوع، Huawei FreeBuds 5i در حال حاضر با قیمت 105 دلار در آمازون به فروش می رسد. بنابراین انتظار می رود قیمت FreeBuds 6i بالاتر از نسخه قبلی خود باشد. علاوه بر این، هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن هدفون بی سیم جدید ارائه نکرده است.

هدفون هواوی FreeBuds 6i رسید

خبر دیگر اینکه هواوی تصمیم گرفته است تا به زودی پردازنده دسکتاپ جدید خود را برای محصولات خود معرفی کند تا با کوالکام و اپل رقابت کند. پردازنده سری کرین که می تواند عملکرد بالایی داشته باشد. مشخصات لو رفته تراشه رایانه شخصی Kirin نشان می دهد که این تراشه از معماری Taishan v130 استفاده می کند و دارای یک پردازنده هشت هسته ای با کلاک (احتمالاً پایه) 2.5 گیگاهرتز است. واحد پردازش گرافیکی (GPU) یک ماژول 10 هسته ای با کد Ma Liang 920 است.

این گزارش همچنین شامل معیارهای عملکرد تراشه ها است. اما منطقی است که آنها را شایعه بدانیم. بر اساس گزارش‌ها، تراشه Kirin PC در تست‌های چند هسته‌ای Geekbench 6 در حالی که توان مصرفی 30 وات مصرف می‌کرد، توانست به 11640 امتیاز دست یابد. این امتیاز آن را در براکت عملکردی مشابه با پردازنده M2 اپل و پردازنده i7-13700H اینتل قرار می دهد که میانگین امتیازات چند هسته ای به ترتیب 10064 و 12203 است.

گفته می شود که در Geekbench 5 به امتیاز تک هسته ای 1130 و امتیاز چند هسته ای 8765 دست می یابد. در حالی که در تست 3D Mark Wild Life Extreme با توان مصرفی 20 وات، امتیاز 6490 را کسب کرده است. علاوه بر این، Cinebench R24، یکی دیگر از ابزارهای بنچمارک، که بر عملکرد رندر CPU تمرکز دارد، ادعا می شود که امتیاز CPU 72، تک هسته ای 680 امتیاز و چند هسته ای 1695 را ارائه می دهد.

علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که تراشه رایانه شخصی Kirin آینده می تواند تا 32 گیگابایت حافظه LPDDR5-6400 را پشتیبانی کند، روی یک گذرگاه سیستم 128 بیتی اجرا شود و 100 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند ارائه دهد. همچنین شایعه شده است که تا 2 ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می کند و دارای سه پورت USB-4 است. شایان ذکر است که این جزئیات تایید نشده است و ما مطمئن نیستیم که آیا این درز واقعی است یا خیر. بنابراین عاقلانه است که در مورد آن کمی شک داشته باشیم.

برای جزئیات بیشتر به وب سایت هواوی مراجعه کنید و این برند قصد دارد به زودی محصولات جدیدی را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید